// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

پیش‌بینی فروش ۲۵ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ تا پایان سال مالی جاری

یکی از تحلیلگران موسسه ژاپنی Ace Economic معتقد است که عملکرد کمپانی نینتندو در زمینه فروش حتی از پیش‌بینی‌های خودشان هم بهتر خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

درحالی‌که کمپانی نینتندو انتظار دارد تا پایان سال مالی جاری، بتواند ۲۰ میلیون دستگاه سوییچ به فروش برساند، موسسه تحقیقاتی معتبر Ace Economic معتقد است بازی‌های Super Smash Bros. Ultimate و بازی‌های Pokemon: Let's Go, Pikachu و !Pokémon: Let's Go, Eevee عملکرد بسیار موفقی خواهند داشت و تاثیر بسیار مثبتی در روند فروش کنسول نینتندو سوییچ خواهند گذاشت.

بر اساس آخرین اخبار بازی، هیدکی یاسودا تحلیلگر موسسه Ace Economic، تحلیل خود را از گزارش مالی نینتندو منتشر کرد که در آن نتایج جالبی دیده می‌شود. به‌نظر یاسودا، درآمد کمپانی نینتندو تا پایان سال مالی جاری به عدد ۱.۳۶ تریلیون ین و درآمد عملیاتی این کمپانی به عدد ۳۳۰ میلیارد ین خواهد رسید. این مقدار به شکل قابل توجهی از پیش‌بینی‌های خود نینتندو بیشتر است، چرا که یاسودا معتقد است که نینتندو بتواند تا پایان سال مالی خود، ۲۵ میلیون دستگاه سوییچ و ۱۴۰ میلیون بازی به‌فروش برساند. با این اوصاف انتظار می‌رود تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی، نینتندو موفق به فروش ۴۲.۷۹ میلیون واحد دستگاه سوییچ شود. این در صورتی است پیش‌بینی‌های کمپانی نینتندو، رقم ۳۷.۷۹ میلیون دستگاه را نشان می‌دهند.

یاسودا در گزارش خود اشاره کرده است که بر اساس منابع خبری، تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی، تولیدات خود برای کنسول سوییچ را کاهش داده‌اند، اما Nintendo این خبر را تکذیب کرده است. از سویی دیگر، گزارش مالی سه ماهه اول نینتندو خبر از عملکرد خوب این کمپانی می‌دهد و پیرو آن انتظار می‌رود در سه ماهه دوم سال مالی، شاهد رشد درآمد نینتندو باشیم. یاسودا معتقد است که تولید سوییچ در تابستان سال جاری افزایش پیدا کند.

نظر شما کاربران زومجی راجع به این خبر چیست؟ به‌نظرتان شاهد رشد روز افزون محصولات نینتندو در ماه‌های آتی خواهیم بود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده