نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Forza Horizon 2 به‌زودی از فروشگاه ایکس باکس حذف می‌شود

طبق اعلام مایکروسافت، بازی ماشین سواری Forza Horizon 2 قرار است به‌زودی از فروشگاه ایکس‌باکس حذف شود. 

Forza Horizon 2 یکی از نسخه‌های سری فورتزا است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و از قضا استقبال عالی گیمر‌ها و منتقدین را هم در پی داشت. این بازی ریسینگ برای ماه آگوست به صورت رایگان در اختیار مشترکین ایکس باکس لایو گلد هم قرار گرفت و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرده که به‌زودی این بازی را از فروشگاه ایکس‌باکس حذف خواهد کرد. 

به طور دقیق‌تر، بازی Forza Horizon 2 در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) از فروشگاه حذف خواهد شد و از آن تاریخ به بعد دیگر قابل خرید نخواهد بود. طبق گفته مایکروسافت، افرادی که بازی را پیش از تاریخ ۸ مهر خریداری کنند، پس از این تاریخ هم قادر خواهند بود تا هر زمان که بخواهند آن را مجددا دانلود کنند و تنها اتفاقی که رخ می‌دهد، این است که بازی پس از تاریخ ۸ مهر دیگر قابل خرید از فروشگاه ایکس‌باکس نخواهد بود. با این حال مشخص نیست که آیا ویژگی‌های آنلاین بازی هم پس از تاریخ مذکور غیرفعال خواهند شد یا خیر و مایکروسافت هنوز توضیح دقیقی در این مورد ارائه نکرده است. 

هنوز مشخص نیست که چرا مایکروسافت قصد دارد بازی فورتزا هورایزن 2 را از فروشگاه ایکس‌باکس حذف کند، اما این کمپانی پیش از این در سال ۲۰۱۶ هم نسخه اول Forza Horizon را از فروشگاه حذف کرده بود و چنین اتفاقی در مورد این مجموعه رایج است. علاوه بر این دقیقا دو روز پس از حذف شدن این بازی از فروشگاه یعنی در تاریخ ۱۰ مهر، Forza Horizon 4، جدید‌ترین نسخه این مجموعه، هم منتشر خواهد شد و شاید حذف فورتزا هورایزن 2 از فروشگاه بی‌ربط به این مورد هم نباشد. 

به هر حال در صورتی که هنوز هم دوست دارید این بازی را تجربه کنید، الان بهترین فرصت است تا در صورتی که مشترک ایکس‌باکس لایو گلد هستید، آن را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و برای همیشه داشته باشید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده