نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

بازی‌های رایگان ماه آگوست ایکس باکس لایو گلد

مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد در ماه آگوست را اعلام کرده که شامل بازی‌هایی مثل For Honor می‌شوند. 

در فاصله چند روز مانده به ماه آگوست، مایکروسافت طبق روال همیشه اسامی بازی‌های رایگان این ماه برای مشترکین ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرد. مثل همیشه، در آگوست هم کاربران ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 هرکدام دو بازی رایگان خواهند داشت که البته بازی‌های Xbox 360 از طریق Backward Compatibility روی Xbox One هم اجرا می‌شوند. 

در مجموع، در فهرست بازی‌های رایگان این ماه، اسامی بزرگی به چشم می‌خورند؛ مشترکین ایکس‌باکس وان قادر خواهند بود دو بازی Forza Horizon 2 و For Honor را در این ماه رایگان بازی کنند که هر دو، بازی‌های بزرگی هستند. با وجود منتشر شدن نسخه سوم فورتزا هورایزن، نسخه دوم این بازی کماکان تجربه ارزشمندی به‌شمار می‌رود و For Honor هم ساخته جذاب یوبیسافت است که مخصوصا پس از پشتیبانی‌های خوب این شرکت، می‌تواند تجربه لذت‌بخشی به ارمغان بیاورد. 

در طرف مقابل، کاربران ایکس‌باکس 360 هم بازی‌های قابل توجهی خواهند داشت. یکی از بازی‌های رایگان این کنسول در آگوست Dead Space 3، ساخته استودیو ویسرال گیمز است که شاید در مقایسه با دو نسخه اول این مجموعه کمی افت داشته باشد، ولی کماکان یکی از بازی‌های ارزشمند در سبک خودش به‌شمار می‌رود. بازی دیگر این کنسول هم Disney Epic Mickey 2: The Power of Two خواهد بود. 

البته مثل روال همیشه بازی‌های ایکس‌باکس لایو گلد، همه این آثار در کل ماه در دسترس نیستند و در لیست زیر، می‌توانید زمان دقیق در دسترس قرار گرفتن آن‌ها را مشاهده کنید:

ایکس‌باکس وان:

  • Forza Horizon 2 (از ۱۰ مرداد تا ۹ شهریور)
  • For Honor (از ۲۵ مرداد تا ۲۴ شهریور)

ایکس‌باکس 360: (قابل اجرا روی ایکس‌باکس وان از طریق Backward Compatibility)

  • Dead Space 3 (از ۱۰ تا ۲۴ مرداد)
  • Disney Epic Mickey 2: The Power of Two (از ۲۵ مرداد تا ۹ شهریور)

نظر شما در مورد بازی‌های رایگان این ماه چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده