نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

دو حالت جدید برای بازی Strange Brigade معرفی شد

استودیو ربلیون اینترتینمنت از دو حالت Horde و Score Attack برای بازی تیراندازی سوم شخص Strange Brigade رونمایی کرد.

اگر از طرفداران بازی تیراندازی سوم شخص Strange Brigade هستید، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ چرا که در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Rebellion Entertainment از دو حالت کاملا جدید برای بازی Strange Brigade رونمایی کرده است که در زمان عرضه بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند و بدون شک بازیکنان را مجذوب خود خواهند کرد.

اولین حالت را می‌توان یکی از حالت‌های نسبتا شناخته شده و کاملا عادی این روزهای بازی‌های تیراندازی دانست. این حالت که Horde نام دارد، مانند دیگر حالت‌های مشابه، وظیفه مبارزه با امواج بی‌پایان دشمنان را به بازیکنان محول می‌کند و این حالت تا زمان مردن بازیکنان ادامه خواهد یافت.

حالت دیگری که بازیکنان می‌توانند به تجربه آن بپردازند و قطعا جالب‌تر از حالت قبلی است، با نام Score Attack شناخته می‌شود. در این حالت بازیکنان باید به سرعت دشمنان را از پای در آورند تا افزاینده‌ها (Multipliers) را به دست آورند که از این نظر به بازی‌های مبارزه‌ای شباهت دارد. اگر بازیکنان بتوانند با سرعت به انجام این کار ادامه دهند، امتیاز بیشتری به دست خواهند آورد.

در دیگر اخبار مرتبط با بازی Strange Brigade، استودیو ربلیون اینترتینمنت هفته گذشته تریلر جدیدی را به منظور نمایش محتوای پس از عرضه بازی منتشر کرد و پس از مشاهده این تریلر متوجه شدیم که در کنار محتویات پولی بازی شاهد محتویات رایگانی نیز خواهیم بود که به صورت ماهانه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند، اما در حال حاضر اطلاعاتی از این محتویات در دست نیست.

بازی Strange Brigade در تاریخ ۶ شهریور (۲۸ آگوست) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. پیش خرید این بازی بسته Secret Service Weapons را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌دهد که پیستول Wilkers & White P19، مسلسل Stoudenmire 960 و تفنگ Gehrig & Delgane S1 از محتویات آن به شمار می‌آیند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده