نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر جدید Strange Brigade، محتوای پس از عرضه بازی را نشان می‌دهد

استودیو ربلیون تریلر جدیدی را به منظور نمایش محتوای پس از عرضه بازی کوآپ تیراندازی Strange Brigade منتشر کرد.

تنها یک ماه به عرضه بازی Strange Brigade زمان باقی است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Rebellion تریلر جدیدی را از این بازی کوآپ تیراندازی منتشر کرده است که محتوای پس از عرضه بازی را به نمایش در می‌آورد.

این تریلر محتویات جدیدی که پس از عرضه بازی Strange Brigade در دسترس قرار می‌گیرد تا باری دیگر بازیکنان را برای مبارزه با انبوهی از اسکلت‌های نامیر به بازی بازگرداند، نشان می‌دهد و از میان این محتویات می‌توان به محتوای رایگان ماهانه اشاره کرد. با اینکه این تریلر اطلاعاتی از محتوای رایگان بازی در اختیار نمی‌گذارد، اما روی سیزن پس بازی تمرکز دارد و به طور دقیق محتویات آن را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

سیزن پس بازی Strange Brigade محتوای زیادی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. این سیزن پس شامل یک کمپین سه قسمتی جدید است که امکان ماجراجویی در سواحل شنی Isle of the Dead، غارهای طلایی Sunken Kingdom و درون دیوارهای Pyramid of Bes را برای بازیکنان فراهم می‌کند. سیزن پس این بازی همچنین اسلحه‌ها، کاراکترها، لباس‌ها و طلسم‌های جدیدی را به همراه می‌آورد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که حوادث بازی Strange Brigade در سال ۱۹۳۰ اتفاق می‌افتد و بازیکنان با تمدن ناپدیدشده‌ای مواجه خواهند شد و باید در برابر موجودات اساطیری که ملکه‌ای مصری آن‌ها را آزاد کرده است، به مبارزه بپردازند. بازیکنان در این بازی شاهد پازل‌ها، تله‌های مرگبار و تعداد زیادی هیولا خواهند بود و هر چهار کاراکتر قابل بازی قدرت‌های تخیلی، اسلحه‌ها و تاکتیک‌های متفاوتی خواهند داشت.

بازی Strange Brigade در تاریخ ششم شهریورماه (۲۸ آگوست) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. بازیکنان با پیش خرید این بازی به صورت رایگان بسته Secret Service Weapons را دریافت خواهند کرد که شامل پیستول Wilkers & White P19، مسلسل Stoudenmire 960 و تفنگ Gehrig & Delgane S1 است. همچنین امکان پیش خرید نسخه دیلاکس بازی با قیمت ۸۰ دلار نیز وجود دارد که شامل بازی پایه و سیزن پس آن است. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده