نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

تاریخ انتشار بازی Strange Brigade مشخص شد

استودیو ربلیون تاریخ انتشار بازی کوآپ تیراندازی Strange Brigade را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که استودیو Rebellion تاریخ انتشار بازی کوآپ تیراندازی Strange Brigade را اعلام کرده است. این بازی که امکان تجربه بخش داستانی را تا سقف چهار نفر برای بازیکنان فراهم می‌کند، در تاریخ ششم شهریورماه (۲۸ آگوست) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد و دارای نسخه‌های کالکتور و دیجیتال دیلاکس خواهد بود.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که وقایع بازی Strange Brigade در سال ۱۹۳۰ اتفاق می‌افتد؛ جایی که بازیکنان با تمدن ناپدیدشده‌ای روبه‌رو می‌شوند و باید مهارت خود را در برابر ارتشی از موجودات اساطیری که به دست ملکه‌ای مصری آزاد شده‌اند، محک بزنند. بر اساس اعلام استودیو ربلیون، بازیکنان در بازی Strange Brigade با تله‌های خطرناک، پازل‌ها و انبوهی از هیولاها مواجه خواهند شد و هر یک از چهار کاراکتر قابل بازی دارای سلاح‌ها، تاکتیک‌ها و قدرت‌های تخیلی و ماورالطبیعی ویژه‌ای هستند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر آخرین تریلر داستانی بازی را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

از حالا پیش‌خرید بازی Strange Brigade با قیمت ۵۰ دلار و نسخه Deluxe Edition بازی با قیمت ۸۰ دلار امکان‌پذیر است

بازیکنان از حالا می‌توانند بازی Strange Brigade را با قیمت ۵۰ دلار پیش خرید کنند و با انجام این کار بسته Secret Service Weapons را که شامل پیستول Wilkers & White P19، مسلسل Stoudenmire 960 و تفنگ Gehrig & Delgane S1 است، به صورت رایگان دریافت کنند. امکان پیش‌خرید نسخه Deluxe Edition نیز با قیمت ۸۰ دلار وجود دارد که شامل بازی اصلی و سیزن پس برای بسته‌های الحاقی آینده بازی است. همچنین استودیو ربلیون وعده داده است که محتوای آینده بازی شامل ماموریت‌های داستانی، کاراکترها، سلاح‌ها، آیتم‌ها و موارد دیگر خواهد بود.

نسخه کالکتور بازی هم با محتویات جذاب دیگری همراه خواهد بود که در حال حاضر اطلاعاتی از نحوه سفارش و قیمت آن در دست نیست، اما این نسخه شامل جعبه Strange Brigade (موجود برای نسخه‌های PS4 و Xbox One)، قاب استیل‌بوک، بسته الحاقی Secret Service Weapons، یک طرح بالون و آرت بوک ۶۴ صفحه‌ای است.

Strange Brigade

شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با بازی Strange Brigade را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده