// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۳

اولین تریلر گیم‌ پلی بازی NBA 2K19 منتشر شد

کمپانی 2K Sports اولین تریلر گیم‌پلی بازی NBA 2K19 را با حضور ستاره‌های مشهور NBA منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

ماه گذشته بود که اخبار و اطلاعات زیادی از بازی NBA 2K19 منتشر شد. حال بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی 2K Sports اولین گیم‌پلی بازی NBA 2K19 را منتشر کرد که گرافیک خیره‌کننده مجموعه محبوب خود را به رخ می‌کشد. این تریلر تحت عنوان «Take the Crown» منتشر شده است و تعدادی از بهترین بازیکن‌های NBA شامل لبرون جیمز (در لباس جدید تیم LA Lakers)، کمبا والکر، جان وال، بن سیمونز، آنتونی دیویس، استف کری و غیره را به تصویر می‌کشد.

موسیقی پس‌زمینه این تریلر، آهنگ «.Win» از Jay Rock است که هیجانی مضاعف به حرکات نمایشی بازیکنان NBA داده است. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید. این بازی روی کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس اجرا شده است.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی NBA 2K19 در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور ماه) برای پلتفرم‌های پی‌ سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. همچنین بازیکنان ۳ روز زودتر می‌توانند محتویات پایه آن را دانلود یا به اصطلاح Pre-Load کنند تا پس از انتشار بازی بلافاصله به تجربه آن بپردازند. حالت رایگان Prelude در آن سو به بازیکنان اجازه می‌دهد که پیش از عرضه بازی بتوانند تنظیمات شخصی خود را در بازی اعمال کنند. نسخه مخصوص ۲۰ سالگی این بازی هم ۴ روز زودتر و در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ماه) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی‌ است که تصویر روی جلد نسخه اصلی بازی NBA 2K19، ستاره تیم میلواکی باکس یعنی جیانیس آنتِتوکونمپو (Giannis Antetokounmpo) خواهد بود. همچنین تصویر بن سیمونز، بازیکن ملبورنی تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز روی کاور نسخه‌های استرالیای و نیوزیلندی بازی و تصویر لبرون جیمز بازیکن سرشناس تیم لس‌آنجلس لیکرز روی کاور نسخه ۲۰ سالگی بازی نقش خواهد بست.

شما کاربران زومجی می‌توانید در ادامه نظرات خود را راجع به این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده