نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳

طرفداران GTA V می‌توانند منتظر محتویات بسیار بیشتری در آینده باشند

Grand Theft Auto V بعد از گذشت چند سال همچنان زنده و سر حال است و به نظر می‌رسد به این زودی‌ها قصد بازنشستگی ندارد.

استراوس زلنیک، مدیر عامل کمپانی تیک تو اینتراکتیو (Take Two Interactive) در گفتگویی که با Business Insider در مورد موفقیت‌های تمام‌نشدنی GTA V داشته، از محتویات بیشتر این بازی در آینده صحبت کرده است.

چند روز قبل بود که آپدیت After Hours برای GTA Online منتشر شد و بخش آنلاین بازی را جذاب‌تر از قبل کرد. موضوعی که تا امروز بارها اتفاق افتاده و باعث شده این بازی با ترکیبی از بخش‌های باکیفیت آنلاین و داستانی، اکثر اوقات در لیست بازی‌های پرفروش اروپا و آمریکا (NPD) حضور داشته باشد؛ به این صورت که بازی راک استار (Rockstar) از زمان عرضه در سپتامبر ۲۰۱۳ توانسته در ۵۷ ماه از ۵۸ ماه دوران انتشار خود به لیست آثار پرفروش NPD راه پیدا کند و به زودی هم فروش ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای خود را جشن خواهد گرفت.

زلنیک  در مورد موفقیت‌های عظیم GTA V می‌گوید:

ما هرگز تصورش را هم نمی‌کردیم که به فروش ۱۰۰ میلیون نسخه برسیم و همچنان بعد از گذشت چند سال با GTA V حضور فعالی در بازار داشته باشیم.

هرچند زلنیک از ارائه آمار و ارقام دقیق در مورد تعداد مخاطبین GTA Online خودداری می‌کند، ولی این بخش از Grand Theft Auto را بسیار عظیم و پر مخاطب می‌داند و از ارائه محتویات بسیار بیشتری در آینده برای آن صحبت می‌کند.

با اینکه این روزها راک استار در حال آماده‌سازی Red Dead Redemption 2 برای عرضه در اواخر سال است، ولی می‌توانیم باز هم منتظر آپدیت‌ها و امکانات بیشتر برای GTA V باشیم و بعید به نظر می‌رسد که بازی به این زودی‌ها از لیست آثار پرفروش خارج شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده