// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶

آپدیت After Hourse بازی GTA Online منتشر شد

کمپانی Rockstar Games جدیدترین آپدیت بازی GTA Online را که با نام After Hourse معرفی شده بود، منتشر کرد.

کمپانی راک‌استار گیمز (Rockstar Games) محتوای دیگری را برای بخش چند نفره بازی Grand Theft Auto V یعنی GTA Online منتشر کرده است. آپدیت بزرگ After Hours هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و کاربران با به‌روزرسانی کردن بازی می‌توانند از اتومبیل‌های جدید و بخش‌های آنلاین بیشتر بهره‌مند شوند.

اتومبیل جدید Vapid Speedo Custom که جزو یکی از هفت وسیله نقلیه جدید این بازی به شما می‌رود برای کسانی که به فعالیت‌های آپدیت جدید ملحق شوند تعلق می‌گیرد. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از اسلحه و زره‌ اتومبیل Vapid Speedo Custom را ارتقا دهند. در ادامه می‌توانید نام ۶ وسیله نقلیه دیگر را که برای بازی GTA Online منتشر شده است، مشاهده کنید:

  • Dinka Jester Classic
  • Ocelot Swinger 
  • Mammoth Patriot Stretch 
  • Festival Bus 
  • MTL Pounder Custom 
  • Maibatsu Mule Custom 

gta online

کاربرانی که تا تاریخ ۳۰ جولای (۸ مرداد) وارد بازی شوند می‌توانند لباس Fun House را که متعلق به Tony است، از آن خود کنند. در آن سو بازیکنانی که تا پیش از تاریخ ۲ جولای (۱۱ تیر ماه) به «فهرست مهمان‌ها» ملحق شوند از جوایز انحصاری بهره‌مند می‌شوند که شامل ۳۵۰ هزار GTA$، آیتم Sessanta Nove Multi Color و Pink & Green Camo می‌شود. همچنین ۴۰ درصد تخفیف نیز برای آیتم‌های جدید Mibatsu Mule Custom و MTL Pounder Custom در نظر گرفته شده است.

همانند همیشه محتویات بازی GTA Online با تخفیف در دسترس بازیکنان قرار گرفت. کاربران می‌توانند تا تاریخ ۳۰ جولای (۸ مرداد) با مراجعه به فروشگاه بازی محتویاتی را که مربوط به وسایل نقلیه می‌شود با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنند. برای اطلاع از جزئيات کامل این آپدیت و آیتم‌های تخفیف خورده می‌توانید به وب‌سایت رسمی راک‌ استار گیمز مراجعه کنید.

GTA Online از طریق بازی GTA V هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و کامپیوتر در دسترس است. با مراجعه به صفحه اختصاصی بازی GTA Online در زومجی می‌توانید از خبر‌های پیشین مطلع شوید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده