// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

دموی بازی Cyberpunk 2077 در E3 2018 توسط یک GTX 1080 Ti اجرا شد

استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد، مشخصات سیستم کامپیوتری که دموی بازی Cyberpunk 2077 را اجرا کرده بود اعلام کرد.

یکی از بهترین و با ارزش‌ترین بازی‌های حضور یافته در نمایشگاه E3 2018، بازی Cyberpunk 2077 بود که با یک نمایش بسیار زیبا، همه مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی را جذب خودش کرد. درادامه نیز یک دمو از این بازی پشت درب‌های بسته به‌نمایش درآمد و شاهد جزئیات و گرافیک بسیار زیبای بازی روی کامپیوتر بودیم. در این میان برای عده‌ای از مخاطبان سوال پیش آمد که مشخصات فنی سیستمی که بازی را اجرا کرده است، چیست تا خود را برای راه اندازی این چنین سیستمی آماده کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مدیر کمیونیتی استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) در کانال دیسکورد این استودیو مشخصات فنی کامپیوتر مورد نظر را اعلام کرد:

  • پردازنده: اینتل مدل i7-8700K با فرکانس ۳.۷ گیگاهرتز
  • مادربرد: ایسوس روگ استریکس Z370-I گیمینگ
  • حافظه رم: GSkill Ripjaws V 2x16GB با بایوس 3000MHZ
  • گرافیک: انویدیا مدل GTX 1080 Ti
  • حافظه SSD: سامسونگ ۹۶۰ پرو ۵۱۲ گیگابایت
  • منبع تغذیه: Corsair SF600 با توان ۶۰۰ وات

نظر شما کاربران زومجی در مورد این سیستم چیست؟ بازی Cyberpunk 2077، روایت‌گر زندگی شخصی به نام V در شهر نایت‌سیتی است که این فرد برای گذراندن امور زندگی خود، مجبور به انجام کارهای خلاف می‌شود تا بتواند بدهی‌های خود را تسویه کند. برخلاف ساخته‌های قبلی استودیو سی‌دی پراجکت رد، در Cyberpunk 2077 می‌توانید قهرمان داستان را خودتان شخصی سازی کنید و حتی می‌توانید انتخاب کنید که سرگذشت و پس زمینه این شخصیت چه بود و از کجا آمده است. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی Cyberpunk 2077 که در جریان دموی بازی به‌نمایش گذاشته شد، این بود که نایت‌سیتی دارای محله و محیط‌های متفاوتی است.


منبع Tweaktown
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده