نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

نسخه‌های ویژه‌ بازی Red Dead Redemption 2 معرفی شدند

استودیو راک استار نسخه‌های ویژه بازی Red Dead Redemption 2 را معرفی کرد که هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتالی محتوای مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

همانطور که در جریان هستید، امسال و در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) شاهد انتشار Red Dead Redemption 2، ساخته‌ی کمپانی Rockstar هستیم؛ اثری که هواداران از همین حالا برای تجربه‌اش هیجان دارند و بدون شک یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های امسال خواهد بود. بدیهی است که اثری اینقدر مهم و ویژه، در قالب نسخه‌هایی متنوع، جذاب و خواستنی منتشر شود. امروز در جریان جدیدترین اخبار بازی به بررسی ویژگی‌های نسخه‌های ویژه‌ی آن که توسط کمپانی Rockstar معرفی شده‌اند می‌پردازیم؛ نسخه‌های مختلف بازی در قالب Special ،Ultimate و کالکتور عرضه می‌شوند. همچنین در جدیدترین اخبار آمده است که در نسخه‌ی Collector این بازی، دیسک بازی وجود نخواهد داشت و در عوض، تعداد بسیار زیادی محتوای فیزیکی در آن برای خریداران درنظر گرفته شده است.

حال در ادامه به بررسی محتویات دیجیتالی نسخه‌ی Special این بازی می‌پردازیم:

ماموریت Bank Robbery Mission و Gang Hideout اختصاصی: یک ماموریت اختصاصی برای دارندگان این نسخه از بازی خواهد بود که در آن، آرتور و یارانش به یکی از بانک‌های جنوب محله‌ی Rhodes دستبرد می‌زنند. در مرحله‌ی Gang Hideout نیز شاهد نبرد آرتور و یارانش با گروه دل لوبوس (Del Lobos) هستیم؛ گروهی که صاحب یک ملک هستند و در این نبرد قرار است آن‌ها را شکست بدهیم و اموال و منابع‌شان را غارت کنیم.

اسب Dappled Black از نژاد Thoroughbred: این نژاد از اسب‌ها، بسیار زیبا و سریع هستند و به لطف حرکت سریع‌شان، شما را همیشه جلوتر از یاران‌تان قرار می‌دهند و دست‌نیافتنی‌تان می‌کند! در کنار این اسب، یک زین اختصاصی با نام Nuevo Paraiso دریافت خواهید کرد؛ در ساخت زین مذکور از چرمی با رنگ شکلاتی تیره و تزئینات نقره‌ای استفاده شده است. این نژاد از اسب و همچنین زین Nuevo Paraiso، در بخش داستانی بازی وجود دارند.

دو آیتم Talisman و Medallion (به عنوان پاداش در بخش گیم‌پلی): استفاده از این آیتم‌ها در بخش داستانی به آرتور قابلیت‌هایی خاص می‌دهد؛ به عنوان مثال با اتصال آیتم Eagle Talon Talisman به چکمه‌ی آرتور، مهارت آگاهی محیطی او برای زمان بیشتری فعال خواهد بود و با قرار دادن آیتم Iguana Scale در کیف شخصی‌اش، هنگام اسب‌سواری و به محض تیر خوردن، آسیب کمتری به او وارد خواهد شد.

تخفیفات، پاداش‌های نقدی و Boostهای متنوع (مخصوص گیم‌پلی): بوست‌های مربوط به گیم‌پلی، به بخش‌هایی همچون افزایش نوار سلامتی، استقامت و عملکرد حالت Dead Eye کمک خواهد کرد. پاداش‌های مالی به مبالغ دریافتی پس از هر بار سرقت از بانک همراه با گروه ون در لیند و همچنین خرید و فروش (مثلا فروش آیتم‌های به‌دست آمده پس از شکار حیوانات) مربوط می‌شود و در بخش تخفیفات، شاهد کمتر شدن مبلغی پرداختی برای آپگرید کمپ ون در لیند هستیم.

لباس The Nuevo Paraiso Gunslinger: این لباس در حالت داستانی قابل استفاده است و در طراحی‌اش از لباس افراد گروه vaqueros and banditos الهام گرفته شده است. یک کلاه پهن و سیاه و سفید، یک کت نیلی، یک شلوار مندرس و کتان و دستکش و چکمه‌های چرم از مواردی هستند که در ست The Nuevo Paraiso Gunslinger یافت می‌شوند.

همچنین لازم به ذکر است که دارندگان نسخه‌ی Special، سه تفنگ Volcanic Pistol، devastating Pump Action Shotgun و versatile Lancaster Varmint Rifle را در بخش داستانی و به صورت رایگان در اختیار خواهند داشت.

حال در ادامه به محتویات نسخه‌ی Ultimate Edition بازی می‌پردازیم که علاوه بر داشتن تمام مواردی که بالا ذکر شدند، موارد زیر را هم به بازی اضافه می‌کند:

لباس‌های اضافی: دو دست لباس اضافی برای کاراکتر آنلاین‌تان در نظر گرفته شده است. اولی Blackrose Bounty Hunter نام دارد که از یک کت بلند، یک جلیقه که جیبش یک ساعت جیبی طلایی قرار دارد، شلوار تیره و چکمه‌های چرمی شکلاتی تشکیل شده است. The Copperhead Enforcer دومین ست لباسی است که برای کاراکتر آنلاین شما در نظر گرفته شده است. این ست شامل یک جلیقه، یک جفت دستکش و یک شلوار مشکی و راه راه و صد البته چکمه‌هایی  چرمی و سیاه  است.

اسب Black Chestnut از نژاد Thoroughbred: این اسب همچون اسبی که در بخش نسخه‌ی Special بازی اشاره شد، همراه با یک زین اختصاصی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و از سرعت بسیار بالایی هم برخوردار است. استفاده از این اسب فقط در بخش آنلاینِ بازی امکان‌پذیر است.

دسترسی رایگان به تم Survivor : شما می‌توانید در بخش آنلاین، کمپ خود را به صورت کاملا رایگان و با تم Survivor شخصی‌سازی کنید.

دسترسی رایگان به تفنگ‌های بیشتر: شما در بخش آنلاین بازی می‌توانید به سه تفنگ Volcanic Pistol، Pump Action Shotgun و Lancaster Varmint Rifle به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

شما با در اختیار داشتن نسخه‌ی Ultimate بازی، به راحتی و با سرعت بسیار زیاد تا لِوِل ۲۵ سطح خود را می‌توانید بالا ببرید.

برای کسانی که علاقه به جمع‌آوری یک کلکسیون دارند، نسخه‌ی کالکتور ادیشن بازی درنظر گرفته شده است. این نسخه که در آن دیسکِ بازی موجود نیست، آیتم‌های مختلفی را در برمی‌گیرد. همانطور که در تصویر پایین می‌بینیم، این نسخه از بازی، آیتم‌های بسیار زیادی را در اختیار خریدار قرار می‌دهد؛ مانند یک پازل، یک پوشش صورت، تعداد بسیار زیادی کارت.

Red Dead Redemption 2 Collector Box

بازی Red Dead Redemption II در تاریخ چهارم آبان‌ماه (۲۶ اکتبر) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و به هیچ وجه دوباره تاخیر نخواهد خورد. شما می‌توانید تا زمان انتشار بازی با خواندن مقاله «معرفی آرتور مورگان، شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption 2» و مقاله «Red Dead Redemption 2؛ یک ماجراجویی واقعی و پرجزییات در غرب وحشی» با محیط و داستان بازی بیشتر آشنا شوید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده