نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ انتشار بازی The Banner Saga 2 برای نینتندو سوییچ مشخص شد

کمپانی ورسوس ایول، تاریخ انتشار بازی The Banner Saga 2 برای کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد.

مجموعه بازی‌های The Banner Saga امکان تجربه داستانی حماسی و تاثیربرانگیز بر اساس اساطیر اسکاندیناوی را برای بازیکنان فراهم کرده است که با انتشار بازی The Banner Saga 3 در مرداد ماه پرونده آن بسته خواهد شد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه نینتندو سوییچ بازی The Banner Saga 2 در ماه جاری منتشر خواهد شد و کاربران این کنسول هیبریدی می‌توانند پیش از انتشار نسخه سوم بازی به تجربه آن بپردازند. 

The Banner Saga 2

کمپانی Versus Evil اعلام کرد که بازی The Banner Saga 2 در تاریخ هفدهم خردادماه (۷ ژوئن) با قیمت ۱۹.۹۹ دلار از طریق فروشگاه eShop در دسترس بازیکنان Nintendo Switch قرار می‌گیرد. به مانند نسخه اول این مجموعه، بازیکنان در بازی The Banner Saga 2 گروه سرگردانی از قهرمانان را هدایت می‌کنند و نه تنها باید در دنیای بی‌رحم و خشن بازی دشمنان را از بین ببرند، بلکه تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند که متاثر از تصمیم‌های نسخه اول بازی است و روی نسخه نهایی بازی یعنی The Banner Saga 3 تاثیر خواهد داشت.  

با توجه به اینکه بازی The Banner Saga 3 در تاریخ دوم مردادماه (۲۴ جولای) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی و مک منتشر می‌شود، انتشار دو نسخه ابتدایی مجموعه برای کنسول نینتندو سوییچ این امکان را برای بازیکنان فراهم می‌کند که اطلاعات بیشتری از این سری به دست آورند و برای تجربه نسخه نهایی آماده شوند.

بازی The Banner Saga 2 در حال حاضر برای PS4، Xbox One، PC، Mac، اندروید و iOS در دسترس است و به زودی شاهد انتشار آن برای نینتندو سوییچ خواهیم بود. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی The Banner Saga 2 یکی از شاهکارهایی است که توسط تیمی بسیار کوچک ساخته شده است. این بازی کاملا روند و فرمول نسخه قبل را دنبال می‌کند. دیالوگ‌های طولانی و سیستم مبارزات همانند نسخه قبل هستند، اما به قدری این دو مسئله خوب کار شده که شاید سخت بتوان از این سازنده کوچک بازی چیزی فراتر از این را انتظار داشت. سازنده بازی با خلق شخصیت‌های جدید، محیط‌های خارق‌العاده و داستانی بی‌نظیر در The Banner Saga 2 شما را اسیر خود خواهد کرد. خیلی سخت می‌توان ایرادهای بزرگی از این بازی گرفت. ایرادهای بازی تنها در صورتی خود را نشان خواهند داد که نسخه اول بازی را تجربه نکرده باشید، زیرا در این صورت بسیاری از مسائل بازی، از شخصیت‌ها گرفته تا داستان، برای شما کمی گنگ و نامفهوم خواند بود.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده