نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶

تصویر روی جلد بازی Call Of Duty: Black Ops 4 فاش شد

در حالی که بازی Call Of Duty: Black Ops 4 قرار است امروز رسما رونمایی شود، دقایقی پیش تصویر روی جلد آن فاش شده است. 

کمپانی اکتیویژن قرار است امروز ساعت ۲۱‌:۳۰ به وقت ایران با انتشار تریلری از گیم‌پلی، رسما از بازی Call Of Duty: Black Ops 4 رونمایی کند. با این حال دقایقی پیش و در جدید‌ترین اخبار بازی، چارلی اینتل تصویر روی جلد این بازی را فاش کرده است. در این تصویر شاهد سه سرباز هستیم که به نظر می‌رسد یک نوع لباس مخصوص هم به تن دارند. آنچه که از این تصویر می‌توان فهمید این است که بازی Call Of Duty: Black Ops 4 به احتمال زیاد در آینده جریان دارد و پوشش افراد حاضر در تصویر چنین فضایی را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این باکس آرت را مشاهده کنید:

Call of Duty: Black Ops 4

بازی Call Of Duty: Black Ops 4 چندی پیش معرفی شد و ساخت آن برعهده استودیو تری‌آرک است. در این نسخه شاهد بازگشت ویژگی‌هایی مثل 10Pick خواهیم بود و همچنین اکتیویژن، این نسخه را یک بازی «حیرت‌انگیز» خطاب کرده است. به‌علاوه در بازی Call Of Duty: Black Ops 4 شاهد بخش زامبی هم خواهیم بود که چندی پیش تصویری هم مرتبط با آن منتشر شد. این تصویر که حس و حالی مرموز دارد، فردی زامبی‌مانند را در حال گذاشتن یک ماسک روی صورتش نشان می‌دهد. 

به هر حال امشب ساعت ۲۱‌:۳۰ نسخه جدید کالاف دیوتی رسما رونمایی خواهد شد و قطعا اطلاعات بیش‌تری در مورد زمان جریان داشتن وقایع بازی و گیم‌پلی و داستان آن به دست خواهیم آورد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده