// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

احتمال استفاده از سیستم The Pick 10 در بازی COD: Black Ops 4

با توجه به توییت اخیر استودیو تری‌آرک، احتمالا در بازی Call of Duty: Black Ops 4 از سیستم The Pick 10 استفاده خواهد شد.

یکی از مواردی که کاربران منتظر آن هستند، رونمایی کامل از بازی Call of Duty: Black Ops 4 است؛ زیرا آن‌طور که به‌نظر می‌رسد این نسخه دستخوش تغییرات زیادی شده است و اول از همه باید با بخش داستانی در بازی COD: Black Ops 4 خداحافظی کنیم. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده و توییت اخیر استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، ظاهرا در این نسخه از سیستم The Pick 10 استفاده خواهد شد.

The Pick 10 درواقع سیستمی است که برای اولین بار در Black Ops II معرفی شد و در جریان آن شما ۱۰ پوینت داشتید که می‌توانستید از آن‌ها برای ساخت کلاس و انتخاب اسلحه استفاده کنید. همچنین در ادامه یک بار دیگر به تاریخ ۲۷ اردیبهشت (۱۷ می) که قرار است یک رویداد ویژه برای این بازی برگزار شود، اشاره شد که در جریان این رویداد استودیو تری‌آرک اطلاعات بیشتری از بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر خواهد کرد.

با تمام این تفاسیر باید منتظر تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه بمانیم و ببینیم جدیدترین نسخه از مجموعه کالاف دیوتی چگونه قصد دارد مخاطبان خود را سرگرم کند. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهرماه (۱۲ اکتبر) عرضه خواهد شد که این بار شاهد عرضه زودتر این نسخه نسبت به نسخه‌های پیشین هستیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده