// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

سری بازی Deus Ex به حیات خود ادامه می‌دهد

رئیس استودیو Eidos Montreal یعنی دیوید آنفوسی در جریان توییتی اعلام کرد که سری Deus Ex نمرده است و به حیات خود ادامه می‌دهد.

استودیو ایدوس مونترال (Eidos Montreal) مشغول ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider است تا بتواند آن را در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) عرضه کند و همچنین در آن سو با همکاری استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) در حال ساخت بازی بر پایه Avengers است. حال طرفداران سری Deus Ex سوال‌های زیادی به ذهنشان خطور کرده است که آیا نسخه بعدی از این مجموعه منتشر خواهد شد یا خیر. دیوید آنفوسی، رئیس استودیو ایدوس، با انتشار توییتی به سوال‌های کاربران خاتمه داد و گفت که «Deus Ex به حیات خود ادامه می‌دهد؛ من آن را تایید می‌کنم.»

ایدوس با انتشار توییتی به مصاحبه اخیر خود با PCGamesN اشاره کرد. در ادامه می‌توانید توییت و بخشی از مصاحبه وی را مشاهده کنید:

خیلی از مخاطبان از آینده سری Deus Ex احساس ناراحتی کردند. همانند شما، همه ما در استودیو ایدوس مونترال عاشق سری Deus Ex هستیم.

Deus Ex نمرده است و به حیات خود ادامه می‌دهد؛ من آن را تایید می‌کنم.

البته بگویم که انتظار بازی Deus Ex 5 را در آینده نزدیک نداشته باشید؛ از آنجا که در حال حاضر پروژه‌های زیادی در استودیو مونترال روی هم‌دیگر انباشته شده است. صدالبته Deus Ex جزو نمادهای برتر این استودیو به شمار می‌رود و ما نیز رابطه‌ای احساسی و بسیار قوی با این مجموعه داریم، اما می‌دانید مشکل این است که در حال حاضر نمی‌توانیم چندین کار را با هم انجام دهیم. در این راستا ما بازی Shadow of the Tomb Raider، بازی Avengers دیگری با همکاری استودیو Crystal Dynamics و همچنین بازی سومی در برنامه کاری خود داریم. بنابراین می‌توان گفت که این موارد در حال حاضر برایمان کفایت می‌کند.

در مورد بازی سوم استودیو Eidos Montreal باید گفت که خیلی از طرفداران احتمال می‌دهند که وقایع بازی در دنیای Marvel و بر پایه Guardians of the Galaxy اتفاق می‌افتد. البته در حال حاضر نباید انتظار نسخه جدیدی از بازی Thief را بکشیم؛ چرا که سال گذشته آنفوسی شایعات پیرامون ساخت نسخه پنجم بازی Thief را تکذیب کرد. در انتها وی افزود در حالی که آن‌ها جزو استودیو‌های بزرگ به شمار می‌روند، اما در آن سو قصد دارند که «روی پروژه‌های خود تمرکز کنند و آن‌ها را به نحو احسن پیش ببرند.»

نظارت خود را در مورد سری بازی‌های Deus Ex و آینده آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده