نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

ایداس مونترال شایعات بازی Thief جدید را تکذیب کرد

ایدوس مونترال شایعات پیرامون ساخت بازی Thief جدید را تکذیب کرده و آن را به تمسخر گرفت.

هفته گذشته بود که طرفداران سری Thief چندین خبر شوکه کننده شنیدند؛ کمپانی فیلم‌سازی Straight Up Films نه تنها تولید فیلم اقتباسی از مجموعه را تایید کرد، بلکه آن‌ها به ساخت بازی جدیدی از این سری بازی مخفی کاری محبوب نیز اشاره کردند. با این حال، امروز و در جدیدترین اخبار بازی، مدیر استودیو ایداس مونترال با انتشار پیامی در توییتر به تمسخر این شایعه پرداخته و آن را تکذیب کرد.

در پیام منتشر شده در توییتر توسط دیوید انفوسی، مدیر ایدوس مونترال، یک تصویر به سرعت مونتاژ شده از آخرین نسخه سری Thief و عنوان Thief 5 به همراه این پیام به چشم می‌خورد:

به نظر می‌رسد که در حال ساخت بازی Thief 5 هستیم! خب ما یک بازی جدید داریم... فقط باید یک تیم جدید آمده کنیم، بودجه جور کنیم... فراموشش کنید!

لحن پیام بالا به وضوح تمسخر شایعه منتشر شده توسط انفوسی را نشان می‌دهد و او می‌گوید که بازی Thief 5 بدون بودجه و تیم مشخص منتشر شده است. نکته دیگر اینکه خود کمپانی Straight Up Films هم توضیحات رسمی فیلم اقتباسی خود را اصلاح کرده و بخشی که به ساخت نسخه جدید اشاره می‌کرد را حذف کرده است. در متن اولیه آمده بود:

بازی که از آن به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده یاد می‌شود، بازی پنجم در حال توسعه بوده و همراه با این اقتباس سینمایی عرضه می‌شود.

با این حال در متن اصلاح شده تنها عبارت «بازی که از آن به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده یاد می‌شود» ذکر شده و بقیه متن حذف شده است.

پس با وجود اینکه به نظر می‌رسد یک اقتباس سینمایی از سری Thief در حال توسعه است، اما شایعات مربوط به بازی جدید موثق نیستند. اما چرا Straight Up Films باید چنین اشتباهی انجام دهد؟ طبق پیش‌بینی‌های صورت گفته، ممکن است بازی جدید یک بازی موبایل بوده و یک ادامه کامل نباشد. در ضمن احتمال دارد که کمپانی تولیدکننده فیلم Thief از عمد اینکار را انجام داده باشد تا توجه بیشتری به پروژه جلب شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده