نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

انتشار دو بازی بزرگ از کپکام تا سال آینده

شرکت کپکام در سال مالی جدید خود دو بازی بزرگ منتشر خواهد کرد.

روز گذشته خبری در مورد موفقیت‌های مالی اخیر کپکام منتشر شد که نشان می‌داد سال ۲۰۱۷ پردرآمدترین سال برای این شرکت بوده است. کپکام برای سال مالی فعلی خود (که تا مارس ۲۰۱۹ ادامه خواهد داشت) فکرهای زیادی کرده و در حال آماده‌سازی دو بازی بزرگ است.

این‌طور که به نظر می‌رسد، این دو بازی به شکل جهانی منتشر خواهند شد، نه اینکه نسخه ژاپنی آن‌ها زودتر از بقیه نسخه‌ها منتشر شود. بازی‌هایی که کپکام آن‌ها را بخشی از برنامه خود برای توسعه برندهای بزرگ و معروفش در نظر گرفته است. اطلاعات بیشتری از این دو بازی داده نشده، ولی شاید یکی از آن‌ها یازدهمین نسخه از سری مگامن باشد که سال گذشته معرفی و امسال منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان بازی‌های این شرکت ژاپنی به خوبی می‌دانند که کپکام لیست بزرگی از آثار معروف دارد؛ از مگامن، استریت فایتر و رزیدنت ایول تا Devil May Cry، Ace Attorney، Dead Rising و البته مانستر هانتر که آخرین نسخه آن یعنی Monster Hunter World توانست فروشی خیره‌کننده داشته باشد. بازی‌ای که نسخه کامپیوتر آن هم هنوز منتشر نشده و با آپدیت‌های متعدد خود طرفدارانش را راضی نگه داشته است. آپدیت‌هایی مثل رویداد استریت فایتر یا رویداد Devil May Cry که با پوشش دانته و شمشیر او همراه است.

باید صبر کرد و دید بازی‌های بزرگ Capcom چه خواهند بود. شاید E3 2018 زمان مناسبی برای پرده‌برداری از آن‌ها باشد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده