// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

جزئيات آپدیت جدید بازی Dragon Ball FighterZ منتشر شد

کمپانی Bandai Namco از جدیدترین آپدیت بازی مبارزه ای Dragon Ball FighterZ رونمایی کرد و اطلاعاتی از آن منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) از آخرین آپدیت بازی مبارزه‌ای استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works) یعنی Dragon Ball FighterZ برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی رونمایی کرد. محتوای یاد شده برای انتشار در تاریخ ۹ مه (۱۹ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است و قرار است در کنار افزودن دو ویژگی‌ جدید، بهبود‌هایی را نیز در گیم‌پلی بازی اعمال کند.

یکی از محتویات یاد شده مربوط به حالت رقابتی جدید با نام FighterZ Cup می‌شود. مسابقات رقابتی به طور ماهیانه انجام می‌شود و بازیکنان با ملحق شدن به مبارزات می‌توانند برای Z-Union خود امتیاز کسب کنند. علاوه بر آن، آپدیت یاد شده حالت جدیدی با نام Party Battle نیز به بازی اضافه می‌کند که سه بازیکن می‌توانند با تشکیل تیم به نبرد با «باس‌های ترسناک» بروند. کمپانی باندای نامکو اعلام کرد که به‌زودی اطلاعات بیشتری از حالت‌های یاد شده منتشر می‌کند.

علاوه بر حالت‌های جدید، بروزرسانی جدید قرار است کاراکتر‌های بازی را بالانس کند و بهبود‌هایی نیز به بخش آنلاین بازی ببخشد. پس از آپدیت، Krillin با استفاده از Z Assist به طور پیاپی سنگ پرتاب می‌کند تا اینکه بازیکنان دکمه سمت چپ را فشار دهند. در آن سو مدت زمان Stun قابلیت Z Assist نیز افزایش پیدا کرده است. ضربات Super Saiyan Blue Vegeta نیز بهینه‌سازی شده است و بازیکنان پس از آپدیت می‌توانند راحت‌تر حریف خود را Grab کنند. در آن سو فریم برگشت ضربه پایین و Medium کاراکتر Beerus نیز کاهش یافته است.

dragon ball fighterz

در انتها، آپدیتی که فردا برای بازی Dragon Ball FighterZ منتشر می‌شود قرار است باگ‌های زیادی را از بازی حذف کند. این باگ‌ها مربوط به موقعیت‌های کاراکتر‌ها می‌شود. در آن سو سازندگان اعلام کردند که پس از انتشار آپدیت، ایراد مربوط به مشکل حرکت کاراکتر‌ها پس از استفاده از قابلیت Z Reflect در برخی از ضربات برطرف می‌شود. این مشکل با توجه به گزارش‌های بازیکنان بیشتر در زیر ضربات Hell Flash کاراکتر Android 16 اتفاق می‌افتد. همچنین در آن سو سازندگان برخی از ایرادات حالت Training Mode را نیز برطرف کرده‌اند. برای اطلاع از فهرست کامل تغییرات می‌توانید به وب‌سایت رسمی باندای نامکو مراجعه کنید.

کمپانی باندای نامکو به تازگی از دو کاراکتر جدید بازی Dragon Ball FighterZ با نام‌های Fused Zamasu و Super Saiyan Blue Vegito رونمایی کرده است. اولین کاراکتر یاد شده هنوز رسما رونمایی نشده است، اما در جریان ویدیوی فاش‌شده در حساب کاربری فیسبوک کمپانی باندای نامکو تریلری از گیم پلی Vegito منتشر شده است که در این مطلب می‌توانید آن را تماشا کنید. سازندگان هنوز قیمت کاراکتر‌های جدید را نیز مشخص نکرده‌اند، اما با توجه به قیمت کاراکتر‌هایی که به تازگی اضافه شده یعنی Bardock و Broly، احتمال می‌رود که بازیکنان بتوانند با پرداخت ۵ دلار به طور جداگانه هر یک از کاراکتر‌ها را خریداری کنند.

Dragon Ball FighterZ یک بازی مبارزه‌ای دو و نیم بعدی است که در استودیو آرک سیستم ورکس، سازنده سری بازی‌های BlazBlue و Guilty Gear، توسعه یافته است و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و کامپیوتر در دسترس است. این بازی توانست امتیازاتی عالی را از سوی منتقدان دریافت کند. برای مشاهده نمرات این بازی می‌توانید به بررسی این بازی از سوی وب‌سایت‌های معتبر دنیا نگاهی بیندازید و در آن سو برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده