نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

جان مارستون در بازی Red Dead Redemption 2 حضور دارد

تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2 از حضور جان مارستون در این بازی حکایت می‌کند.

کمپانی راک استار گیمز پس از گذشت شش ماه سرانجام روز گذشته تریلر جدیدی را از بازی به شدت مورد انتظار Red Dead Redemption 2 منتشر کرد که به جای نمایش گیم‌پلی روی نمایش روایت داستان تمرکز داشت و از این نظر آن را می‌توان مشابه تریلر قبلی دانست. در این تریلر شاهد تعقیب گروه Van der Linde توسط جایزه‌بگیران، دزدی از قطار و موارد دیگری بودیم، اما چیزی که این تریلر را حائز اهمیت می‌کند، حضور چهره‌ای آشنا برای طرفداران این مجموعه است.

جان مارستون، شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption به بازی RDR2 باز خواهد گشت و در این بازی نقش خواهد داشت. بازیکنان در این بازی در نقش آرتور مورگان، یکی از اعضای گروه «ون در لیند» قرار می‌گیرند، اما در جریان این تریلر مردی گروگان گرفته‌شده را مشاهده می‌کنیم که خراش‌هایی روی بینی و سمت راست صورت دارد. بله، به نظر می‌رسد که بدون شک جان مارستون، یکی دیگر از اعضای گروه Van der Linde، بازگشته است و ظاهرا بازیکنان در نسخه دوم متوجه خواهند شد که این زخم‌ها چگونه ایجاد شده است.

Red Dead Redemption 2

لحظات بسیار کوتاهی از این تریلر به جان مارستون اختصاص داده شده است و بر این اساس هنوز نمی‌دانیم که او به چه اندازه نقشی در این بازی ایفا می‌کند. بازی Red Dead Redemption 2 دنباله‌ای برای بازی نخست به حساب می‌آید و با توجه به تجزیه و تحلیل تریلر قبلی می‌توان گفت که تعدادی از چهره‌های آشنای نسخه اول در این بازی حضور خواهند داشت، اما با این حال تریلر جدید را می‌توان اولین نشانه حضور مارستون در بازی Red Dead Redemption 2 به شمار آورد.

با اینکه وقایع بازی RDR در سال ۱۹۱۱ اتفاق می‌افتاد، حوادث بازی RDR2 در سال ۱۸۹۹ رخ می‌دهد و اگرچه تریلر جدید بازی جزئیات زیادی را از داستان در اختیار نمی‌گذارد، اما توضیحات کمپانی Rockstar Games مشخص می‌کند که جریان از چه قرار است:

پایان دوران غرب وحشی نزدیک است و قانون‌گذاران به دنبال آخرین گروه‌های یاغی باقیمانده هستند. کسانی که تسلیم نشوند، جان خود را از دست خواهند داد. پس از یک دزدی از بانک که مطابق برنامه پیش نمی‌رود، آرتور مورگان و اعضای گروه ون در لیند مجبور به فرار می‌شوند. در ادامه اعضای این گروه باید از دست جایزه‌بگیر‌ها و نیرو‌های دولتی فرار و برای زنده ماندن در محیط بی‌رحم آمریکای آن دوران تلاش کنند. به مرور زمان آرتور مورگان در شرایطی قرار می‌گیرد که باید بین باور‌های خودش و وفادار ماندن به گروهی که با آن بزرگ شده، انتخاب کند.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه (۲۶ اکتبر) برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. کمپانی راک‌استار گیمز اعلام کرده است که در جریان نمایشگاه E3 2018 نمایش بزرگی نخواهد داشت، اما احتمال می‌رود که با همکاری سونی، برخی از محتویات آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 را برای دارندگان کنسول PS4 زودتر در دسترس قرار دهد. کمپانی راک‌استار گیمز پیش از این اعلام کرده بود که بازی RDR 2 دیگر با تاخیر مواجه نخواهد شد و تا به حال خبری مبنی بر انتشار این بازی برای کامپیوتر منتشر نشده است. شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با بازی Red Dead Redemption 2 را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده