نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 بازی‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد

کمپانی مایکروسافت از معرفی بازی‌های جدیدی در جریان نمایشگاه E3 2018 که از آن به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه E3 کمپانی یاد می‌کند، خبر داد.  

تنها یک ماه به آغاز نمایشگاه E3 2018 باقی مانده است و کمپانی Microsoft همچنان به ارائه اطلاعات بیشتری از برنامه‌های خود برای بزرگ‌ترین رویداد گیمینگ ادامه می‌دهد. پیش از این کمپانی مایکروسافت به حضور بازی‌های ناشران ژاپنی در نمایشگاه E3 2018 اشاره کرده بود و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کمپانی جزئیات بیشتری را در این‌باره به اشتراک گذاشته است. مایک نیکولز (Mike Nichols)، مدیر بخش بازاریابی مایکروسافت گفته است که نمایشگاه E3 امسال «رویدادی بزرگ و مملو از بازی‌های جدید» خواهد بود. نیکولز در این خصوص اظهار داشت:

ما سخت در حال کار روی برنامه‌های هیجان انگیز نمایشگاه E3 هستیم تا در سالن تئاتر مایکروسافت رویدادی بزرگ مملو از بازی‌های جدید داشته باشیم که مورد توجه طرفدران قرار گیرد. این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه E3 مایکروسافت خواهد بود و ما منتظر هفته‌ای بزرگ و عالی برای طرفداران هستیم. باری دیگر از جامعه شگفت‌انگیز ایکس باکس سپاسگزارم.

کمپانی مایکروسافت کنفرانس مطبوعاتی E3 سالانه خود را پیش از شروع کار نمایشگاه E3 2018 در ساعت ۰۰:۳۰ بیست‌ویکم خرداد ماه برگزار خواهد کرد. با اینکه سال گذشته می‌دانستیم بزرگ‌ترین خبر کمپانی Microsoft در نمایشگاه E3 2017 مربوط به معرفی کنسول میان نسلی آنها یعنی ایکس‌باکس وان ایکس است، ولی اطلاعات کمتری از نمایشگاه امسال در دست است.

در فروردین‌ماه امسال فیل اسپنسر گفت که «تغییرات مثبتی» را در کنفرانس E3 مایکروسافت شاهد خواهیم بود که از میان آنها می‌توان به برگزاری کنفرانس این کمپانی در سالن تئاتر مایکروسافت اشاره کرد که فاصله چندانی با مرکز همایش‌های شهر لس آنجلس که نمایشگاه E3 به طور مرسوم در آنجا برگزار می‌شود، ندارد. کنفرانس مطبوعاتی این کمپانی از طریق کانال Xbox Mixer و از طریق اپلیکیشن Mixer روی ایکس باکس وان و ویندوز 10 قابل مشاهده است. طرفداران همچنین قادر خواهند بود تا این کنفرانس را به صورت زنده از طریق فروشگاه مایکروسافت یا سایر سرویس‌های پخش زنده که با نزدیک‌شدن به زمان کنفرانس معرفی خواهند شد، تماشا کنند.

بازی Halo 6 یکی از بازی‌هایی است که احتمالا کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال معرفی خواهد کرد. کمپانی Microsoft همچنین گفته است که در حال کار روی یک سرویس استریم بازی‌ها به مانند سرویس PlayStation Now است.

در دیگر اخبار مرتبط، استودیو سی‌دی پراجکت رد، توسعه‌دهنده مجموعه بازی‌های محبوب Witcher تایید کرده است که در نمایشگاه E3 2018 حضور خواهد داشت. این استودیو لهستانی احتمالا در این نمایشگاه اطلاعاتی را از بازی نقش‌آفرینی جدید خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به نمایشگاه E3 2018 را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده