نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵

جزییات بیشتری از برنامه های مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 مشخص شد

کمپانی مایکروسافت اطلاعات بیشتری از برنامه‌های خود برای نمایشگاه E3 2018 و رویدادهای طرفداران را به اشتراک گذاشت.

به سرعت در حال نزدیک‌شدن به نمایشگاه پرزرق و برق سالانه E3 هستیم و بر این اساس تعدادی از ناشران کار اعلام تاریخ و زمان برگزاری کنفرانس‌های خود در این رویداد بزرگ را آغاز کرده‌اند. کمپانی مایکروسافت چندی قبل زمان برگزاری کنفرانس E3 2018 خود را اعلام کرد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کمپانی جزئیات بیشتری از آنچه طرفداران می‌توانند از نمایش E3 2018 انتظار داشته باشند، به اشتراک گذاشته است.

بر خلاف سال‌های گذشته کمپانی Microsoft در مرکز همایش‌های شهر لس آنجلس که نمایشگاه E3 به طور مرسوم در آنجا برگزار می‌شود، حضور نخواهد داشت. این کمپانی در عوض از سالن تئاتر مایکروسافت در نزدیکی آنجا استفاده می‌کند که محلی برای برگزاری تمام لایو استریم‌ها، رویدادهای طرفداران و نسخه‌های آزمایشی قابل بازی نمایشگاه امسال خواهد بود.

کمپانی مایکروسافت کنفرانس مطبوعاتی E3 سالانه خود را پیش از شروع کار نمایشگاه E3 2018 در ساعت ۰۰:۳۰ بیست و یک خردادماه برگزار خواهد کرد. در اطلاعیه منتشرشده در بلاگ میجر نلسون، مایکروسافت گفته است که برنامه‌های متنوعی برای نمایش دقیق‌تر بازی‌های معرفی‌شده و بازی‌های معرفی‌نشده‌ای که در سال ۲۰۱۸ یا در سال‌های بعد منتشر می‌شوند، خواهد داشت؛ اما با این حال اعلام نشد که چه بازی‌هایی به نمایش در می‌آیند.

کنفرانس مطبوعاتی این کمپانی از طریق کانال Xbox Mixer و از طریق اپلیکیشن Mixer روی ایکس باکس وان و ویندوز 10 قابل مشاهده است. طرفداران همچنین قادر خواهند بود تا این کنفرانس را به صورت زنده از طریق فروشگاه مایکرسافت یا سایر سرویس‌های پخش زنده که با نزدیک‌شدن به زمان کنفرانس معرفی خواهند شد، تماشا کنند.

یک روز پس از کنفرانس مطبوعاتی، کمپانی Microsoft اولین نسخه E3 برنامه Inside Xbox را پخش خواهد کرد. این برنامه در ساعت ۲:۳۰ بامداد بیست و دوم خردادماه پخش می‌شود و شامل معرفی‌های اختصاصی، دمو بازی‌ها، مصاحبه‌ها، جوایز و موارد دیگری است. استریم‌های دیگری نیز به صورت روزانه از طریق برنامه میکسر پخش خواهد شد که برنامه زمانی کامل آنها «به زودی» به اشتراک گذاشته خواهد شد.

کمپانی مایکروسافت باری دیگر در جریان E3 امسال رویداد FanFest را میزبانی خواهد کرد. طرفداران می‌توانند با ثبت نام در وب‌سایت رسمی ایکس‌باکس شانس خود را برای برنده‌شدن بلیط‌های این رویداد امتحان کنند. تعداد ۴۰۰ نفر برای شرکت در رویداد FanFest که در تاریخ ۲۱-۲۰ خرداد (۱۱-۱۰ ژوئن) برگزار می‌شود، انتخاب خواهند شد و این در حالی است که تعداد ۱۰۰۰ نفر شانس برنده‌شدن بلیط‌های اختصاصی طرفداران را خواهند داشت. برندگان بلیط‌ها صرف‌نظر از اینکه چه نوع بلیطی در اختیار دارند، می‌توانند در کنفرانس مطبوعاتی E3 2018 مایکروسافت به صورت حضوری شرکت کنند.

شما می‌توانید برای کسب جزئیات بیشتر از رویداد FanFest به بلاگ میجر نلسون مراجعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده