نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

زمان دقیق کنفرانس یوبی سافت در E3 2018

کمپانی یوبی سافت زمان دقیق کنفرانس خود را در E3 2018 اعلام کرد. 

یوبی سافت یکی از شرکت‌هایی است که هر ساله، کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه E3 برگزار می‌کند و امسال هم در نمایشگاه E3 2018 حضور خواهد داشت. حال این شرکت، در جدید‌ترین اخبار بازی، زمان دقیق کنفرانس خودش را در این رویداد اعلام کرده است که بر اساس آن، ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز ۲۲ خرداد به وقت ایران شاهد برگزاری کنفرانس یوبیسافت خواهیم بود. محل برگزاری این کنفرانس هم تئاتر Orpheum خواهد بود که Ubisoft از سال ۲۰۱۴ به بعد هر ساله مراسمش را در آن برگزار کرده است. 

شرکت فرانسوی قطعا امسال هم برنامه‌های خاصی برای کنفرانس خودش تدارک دیده است که البته، فعلا اطلاعات زیادی از آن‌ها منتشر نکرده است. با این حال به احتمال زیاد شاهد ارائه اطلاعات و تریلری از بازی The Division 2 خواهیم بود که چندی پیش رسما معرفی شد. همچنین اطلاعات جدید بازی Beyond Good & Evil 2 هم دور از انتظار نیست و در نهایت، شایعه‌هایی هم پیرامون معرفی بازی Watch Dogs 3 در این رویداد به گوش می‌رسند که قطعا، برای طرفداران این مجموعه و بازی‌های جهان‌باز جذاب خواهد بود. 

در مجموع، یوبیسافت سال گذشته کنفرانس خوبی را در E3 2017 برگزار کرد و به همین دلیل هم انتظار می‌رود که امسال هم شاهد رویداد جذابی از طرف این شرکت باشیم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده