نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

زمان کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 اعلام شد

کمپانی مایکروسافت امروز زمان برگزاری کنفرانس E3 2018 خود را اعلام کرد. 

با اینکه هنوز چند ماهی به رویداد E3 2018 که می‌توان آن را مهم‌ترین رویداد گیمینگ سال ۲۰۱۸ خطاب کرد مانده، اما کمپانی‌های مختلف اخبار مربوط با برنامه‌هایشان برای این رویداد را به اشتراک می‌گذارند. در این راستا پیش از این بتسدا زمان برگزاری کنفرانس خود در این رویداد را اعلام کرده بود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، زمان کنفرانس مایکروسافت هم مشخص شده است.

بر این اساس، کنفرانس مایکروسافت ساعت ۰۰:۳۰ دوشنبه ۲۱ خرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد. با اینکه هنوز اطلاعات و جزییات دیگری از این کنفرانس و برنامه‌های مایکروسافت برای آن منتشر نشده، اما می‌توان انتظار معرفی چند بازی و همچنین انتشار اطلاعاتی مرتبط با ایکس‌باکس وان ایکس را در این رویداد داشت. به هر حال E3 معتبر‌ترین رویداد گیمینگ سال است و همه کمپانی‌ها، سعی می‌کنند با نهایت قدرت در آن حضور پیدا کنند و مایکروسافت هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. 

تا به امروز دو کمپانی بتسدا و مایکروسافت زمان کنفرانس خودشان در E3 2018 را اعلام کرده‌اند و حال باید منتظر ماند و دید که شرکت‌های دیگری چون سونی و یوبیسافت چه زمانی کنفرانس خود را برگزار می‌کنند. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده