نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

توضیحات کارگردان God Of War در مورد تغییرات زیاد بازی

کوری بارلوگ، کارگردان بازی God Of War، اخیرا نسبت به اعتراض طرفداران به تغییرات زیاد این بازی در مقایسه با نسخه‌های قبلی واکنش نشان داده است.

تقریبا از زمانی که اولین صحنه‌ها از گیم‌پلی بازی God Of War نمایش داده شدند، اعتراض‌هایی در بین طرفداران این مجموعه شکل گرفت که محوریت اصلی آن‌ها، تغییرات زیاد بازی در مقایسه با نسخه‌های قدیمی‌تر سری گاد آف وار بود. طرفداران مجموعه اعتقاد داشته و دارند که تغییراتی مانند عوض شدن زاویه دوربین، عوض شدن سلاح‌های شخصیت کریتوس و موارد دیگر، باعث شده‌اند تا بازی آن حس و حال سابق و همیشگی را نداشته باشد و بیش‌تر، به یک بازی کاملا جدید تبدیل شود. حتی افرادی پا را فراتر گذاشته‌اند و با هشتگ‌هایی چون «لغو پیش‌خرید God of War» یا «این بازی God of War نیست» نسبت به این تغییرات اعتراض داشته‌اند. 

با این حال امروز کوری بارلوگ، کارگردان بازی God Of War، مصاحبه‌ای با سایت کوتاکو داشت و در آن، به این اعتراض‌ها واکنش نشان داد. وی در این مصاحبه اعلام کرد که از اعتراض‌های شکل‌گرفته از جانب کاربران کاملا اطلاع دارد ولی از طرفداران می‌خواهد که پیش از قضاوت کردن در مورد بازی، آن را تجربه کنند و سپس در صورتی که بازی باب میل‌شان نبود، اعتراض کنند. بارلوگ همچنین اعلام کرد که سونی، عمدا تصمیم گرفته است تا نمایش‌های زیادی از بازی نداشته باشد تا جلوی چنین قضاوت‌های عجولانه‌ای گرفته شود و بازیکنان، پس از تجربه کامل بازی بتوانند در مورد آن اظهارنظر کنند. 

بارلوگ در این مورد گفت:

من می‌دانم که افراد زیادی نسبت به بازی اعتراض دارند و با استفاده از هشتگ‌هایی چون لغو پیش‌خرید یا این بازی گاد آف وار من نیست نسبت به این موضوع اعتراض می‌کنند اما نظر من فقط این است که افراد زیادی حتما باید بازی را تجربه کنند. 

ما در این مدت خیلی از بخش‌های بازی را نمایش نداده‌ایم و به صورت عمدی، آن‌ها را مخفی کرده‌ایم. دلیل این تصمیم هم این است که دوست داریم بازیکنان بازی را به صورت کامل خودشان تجربه کنند و پس از آن در مورد کیفیت بازی تصمیم بگیرند. مطمئن باشید اکثر افرادی که روی این نسخه از بازی کار کرده‌اند، در گذشته هم جزو تیم توسعه‌دهنده نسخه‌های قدیمی‌تر بازی بوده‌اند و ما همگی سعی کرده‌ایم تا آن روح و DNA خاص مجموعه خدای جنگ را در این نسخه هم حفظ کنیم و هرگز تحت فشار یا به صورت عمدی چیزی را در بازی تغییر نداده‌ایم که باعث خدشه‌دار شدن کیفیت آن شود. 

در دیگر اخبار مرتبط با بازی God Of War، دیروز حجم این بازی مشخص شد که حدود ۴۵ گیگابایت خواهد بود. همچنین اخیرا تریلر‌های مختلفی از بازی منتشر شده‌اند که می‌توانید با مراجعه به صفحه God of War در زومجی آن‌ها را تماشا کنید.

نظر شما در مورد صحبت‌های کارگردان بازی God Of War چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده