توضیحات کارگردان God Of War در مورد تغییرات زیاد بازی

پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
God of War
کوری بارلوگ، کارگردان بازی God Of War، اخیرا نسبت به اعتراض طرفداران به تغییرات زیاد این بازی در مقایسه با نسخه‌های قبلی واکنش نشان داده است.
تبلیغات

تقریبا از زمانی که اولین صحنه‌ها از گیم‌پلی بازی God Of War نمایش داده شدند، اعتراض‌هایی در بین طرفداران این مجموعه شکل گرفت که محوریت اصلی آن‌ها، تغییرات زیاد بازی در مقایسه با نسخه‌های قدیمی‌تر سری گاد آف وار بود. طرفداران مجموعه اعتقاد داشته و دارند که تغییراتی مانند عوض شدن زاویه دوربین، عوض شدن سلاح‌های شخصیت کریتوس و موارد دیگر، باعث شده‌اند تا بازی آن حس و حال سابق و همیشگی را نداشته باشد و بیش‌تر، به یک بازی کاملا جدید تبدیل شود. حتی افرادی پا را فراتر گذاشته‌اند و با هشتگ‌هایی چون «لغو پیش‌خرید God of War» یا «این بازی God of War نیست» نسبت به این تغییرات اعتراض داشته‌اند.

با این حال امروز کوری بارلوگ، کارگردان بازی God Of War، مصاحبه‌ای با سایت کوتاکو داشت و در آن، به این اعتراض‌ها واکنش نشان داد. وی در این مصاحبه اعلام کرد که از اعتراض‌های شکل‌گرفته از جانب کاربران کاملا اطلاع دارد ولی از طرفداران می‌خواهد که پیش از قضاوت کردن در مورد بازی، آن را تجربه کنند و سپس در صورتی که بازی باب میل‌شان نبود، اعتراض کنند. بارلوگ همچنین اعلام کرد که سونی، عمدا تصمیم گرفته است تا نمایش‌های زیادی از بازی نداشته باشد تا جلوی چنین قضاوت‌های عجولانه‌ای گرفته شود و بازیکنان، پس از تجربه کامل بازی بتوانند در مورد آن اظهارنظر کنند.

بارلوگ در این مورد گفت:

در دیگر اخبار مرتبط با بازی God Of War، دیروز حجم این بازی مشخص شد که حدود ۴۵ گیگابایت خواهد بود. همچنین اخیرا تریلر‌های مختلفی از بازی منتشر شده‌اند که می‌توانید با مراجعه به صفحه God of War در زومجی آن‌ها را تماشا کنید.

نظر شما در مورد صحبت‌های کارگردان بازی God Of War چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات