نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰

حجم بازی God of War مشخص شد

طبق جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، بازی God of War قرار است حجمی در حدود ۴۵ گیگابایت داشته باشد. 

زمان زیادی تا انتشار بازی God of War باقی نمانده و کاربران کنسول پلی استیشن 4، بی‌صبرانه منتظر تجربه جدید‌ترین نسخه از این سری محبوب در تاریخ ۳۱ فروردین هستند تا بتوانند ماجراجویی‌های کریتوس و فرزندش را در جهان نورس دنبال کنند. مخصوصا که بر اساس بررسی‌های اولیه منتشر‌شده از بازی، استودیو سانتا مونیکا توانسته این بار هم تجربه‌ای لایق نام این سری آماده کند و البته نوآوری‌هایی را هم در آن گنجانده که باعث می‌شوند بازی، حس و حالی مدرن‌تر در مقایسه با نسخه‌های قبلی این سری داشته باشد. 

در حالی که این روز‌ها اخبار بازی زیادی پیرامون بازی God of War منتشر می‌شود، امروز هم حجم این بازی مشخص شده است. بر این اساس گاد آف وار جدید به طور دقیق ۴۴.۴۶ گیگابایت حجم روی PS4 خواهد داشت. پس اگر نسخه دیجیتالی این بازی را خریداری کرده‌اید، باید برای دانلود و ذخیره‌سازی بازی روی کنسول آماده شوید. احتمال امکان دانلود دیتای بازی چند روز مانده به انتشار آن در دسترس قرار خواهد گرفت. 

در دیگر اخبار مرتبط با بازی God of War، می‌توانید تریلری را که اخیرا از گیم‌پلی بازی منتشر شد و مبارزه کریتوس با ترول‌ها را نشان می‌داد، تماشا کنید. ترول‌ها انواع خاصی از دشمنان در بازی خواهند بود که هریک، ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند. همچنین اخیرا تایید شد که بازی God of War، روی کنسول پلی استیشن 4 پرو یک حالت گرافیکی ویژه خواهد داشت. 


منبع Sirusgaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده