نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

در نسخه‌ی موبایل PUBG، علاوه بر بازیکنان واقعی با ربات‌‌ ها هم رقابت می‌کنید

به منظور ساده‌تر شدن نسخه موبایل بازی PUBG برای تازه‌وارد‌ها، استودیو سازنده از ربات‌ها برای برخی رقیب‌ها استفاده کرده است.

افراد زیادی از بازی‌های اولشان در نسخه‌ی موبایل PlayerUnknown's Battlegrounds پیروز بیرون آمده‌اند. متاسفانه باید با این حقیقت مواجه شوید که نسخه‌ی موبایل PUBG هم‌اکنون پر از ربات است و پیروز شدن در رقابت‌های آن در ابتدای امر بسیار آسان‌تر است. اگر در توئیتر یا سایر شبکه‌های مجازی درباره‌ی نسخه‌ی موبایل PUBG جست‌وجو کنید، متوجه می‌شوید که خیلی از افراد موفق به کسب پیروزی‌های پیاپی شده‌اند و در حال تعریف از مهارت خودشان در این بازی هستند.

خیلی از بازیکنانی که PUBG را روی تلفن‌های همراه تجربه کرده‌اند، ادعا می‌کنند که هفت یا هشت بازیکن دیگر را در یک بازی حذف کرده‌اند. اگر تا به حال PUBG را روی کامپیوتر تجربه کرده باشید، متوجه می‌شوید که حذف این تعداد رقیب در یک رقابت نفس گیر بتل رویال حتی با موس و صفحه کلید کار سختی است، چه برسید با صفحه‌ی لمسی یک گوشی! 

به دلیل اینکه در نسخه‌ی کامپیوتر PUBG خبری از روبات‌ها نیست و تمامی شرکت کنندگان در رقابت با افراد واقعی هستند، خیلی از بازیکنان بر این عقیده‌اند که جریان در نسخه‌ی موبایل هم بر همین قرار است. بر اساس گزارش چند روز پیش The Verge، سازندگان بازی موبایل PUBG با هدف اینکه بازی را برای تازه وارد‌ها ساده‌تر کنند، ربات‌هایی را در هر رقابت قرار دادند. با بالاتر رفتن آمار پیروزی‌های شما، تعداد روبات‌ها هم کاهش خواهد یافت و شما در مقابل بازیکنان واقعی بیشتری قرار خواهید گرفت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده