نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

بازی موبایل PUBG جایگاه اول بازی های اپ استور و گوگل پلی را تصاحب کرد

بازی موبایل PUBG در صدر جدول بازی‌های گوگل پلی و اپ استور قرار گرفت.  

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds از زمان انتشار به صورت Early Access برای پی سی موفقیت چشم‌گیری داشته است و ظاهرا این موفقیت با نسخه موبایل بازی ادامه می‌یابد. بازی موبایل PUBG در تاریخ بیست و هشتم اسفندماه (۱۹ مارس) به صورت جهانی برای اندروید و iOS منتشر شد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که این بازی بتل رویال صدر جدول بازی‌های اپ استور و گوگل پلی را تصاحب کرده است.

نسخه موبایل بازی PUBG با کنار زدن بازی موبایل Fortnite جایگاه نخست بازی‌های اپ استور و گوگل پلی را از آن خود کرده است. با توجه به اینکه این بازی هفته گذشته پس از برگزاری چندین بتای محدود در کانادا به صورت جهانی در دسترس قرار گرفت، صدرنشینی این بازی را می‌توان یک شروع شگفت‌انگیز به حساب آورد.

مقاله‌های مرتبط:

بازی موبایل PUBG بر خلاف نسخه موبایل بازی Fortnite برای تمام بازیکنان اندروید و iOS در دسترس است که این موضوع بدون شک نقش مهمی در صعود این بازی به صدر جدول‌ها ایفا کرده است. در حال حاضر تنها کاربران برگزیده iOS به بازی موبایل Fortnite دسترسی دارند و بازیکنان برای تجربه این بازی به دعوتنامه نیاز دارند؛ به این معنا که باید برای لیست انتظار ثبت نام کنند و این کار را می‌توان از طریق وب‌سایت اپیک گیمز انجام داد. بازی موبایل PUBG را می‌توان به صورت رایگان دانلود کرد، اما برای تجربه نسخه‌های PC و ایکس باکس وان باید بازی را خریداری کرد.

کاربران اندروید می‌توانند از اینجا و کاربران iOS می‌توانند از اینجا اقدام به دانلود و تجربه بازی موبایل PUBG کنند. جدا از گرافیک پایین‌تر، نسخه موبایل بازی دقیقا همان محتوایی را ارائه می‌دهد که در دیگر پلتفرم‌های بازی شاهد آن هستیم. با این حال اگر متوجه شدید که در نسخه موبایل موفقیت‌های بیشتری کسب می‌کنید، احتمالا به این دلیل است که در حال تجربه بازی با ربات‌ها هستید.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده