نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

نسخه موبایل PUBG به صورت جهانی برای اندروید و آیفون منتشر شد

نسخه موبایل بازی PUBG که چند روز پیش در کانادا برای اندروید منتشر شده بود، اکنون به صورت رایگان و جهانی روی اندروید و آیفون در دسترس است.

PUBG یا به طور کامل‌تر PlayerUnknown's Battlegrounds جزو خبرساز‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر است؛ این بازی با سبک بتل رویال منحصر‌به‌فردش طرفداران بسیاری را جذب کرد و باعث شد تا حتی استودیو‌های دیگر هم به فکر ساخت بازی های بتل رویال باشند. از جمله این استودیو‌ها می‌توان به اپیک گیمز اشاره داشت که بازی Fortnite آن‌ها در سبک بتل رویال طرفداران بسیار زیادی دارد. از آن طرف حتی اخیرا اکتیویژن هم اعلام کرده بود که از محبوبیت سبک بتل رویال آگاه است و همین کافی است تا این احتمال را بدهیم که در نسخه‌های بعدی سری Call of Duty یا حتی در بازی‌های دیگر اکتیویژن، شاهد چنین حالتی هم باشیم. 

اما از این مسائل که بگذریم، چندی پیش کمپانی تنسنت دو نسخه موبایل از بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در چین منتشر کرد. نسخه موبایل این بازی اخیرا از طریق پلی استور کانادا روی اندروید منتشر شده بود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این بازی به صورت جهانی هم برای اندروید و هم آیفون منتشر شده است و به صورت رایگان می‌توانید آن را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید. نسخه موبایل PlayerUnknown's Battlegrounds گیم‌پلی‌ای مشابه نسخه اصلی بازی ارائه می‌دهد و در آن، ۱۰۰ بازیکن وارد یک نقشه می‌شوند و تا جایی که فقط یک بازیکن یا یک تیم زنده بماند، مبارزه می‌کنند. 

همان‌طور که اشاره کردیم نسخه موبایل پابجی با همکاری کمپانی تنسنت توسعه یافته و به مناسب انتشار جهانی بازی، چن جری، مدیرعامل این کمپانی، توضیحاتی ارائه کرده که به شرح زیر هستند:

هدف ما ارائه تجربه‌ای از PUBG روی موبایل است که هم کاربران نسخه اصلی و هم کاربران جدید بتوانند از آن لذت ببرند. برای اینکه بتوانیم تجربه‌ای روان و لذت‌بخش از این اثر روی موبایل ارائه دهیم، تلاش زیادی برای بهینه‌سازی کنترل‌ها و موارد دیگر بازی داشته‌ایم. 

همچنین برای آشنایی بیش‌تر با این بازی، می‌توانید معرفی نسخه موبایل PUBG را در زومجی بخوانید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده