// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

اطلاعاتی در مورد سیستم جدید حریف یابی بازی Fortnite منتشر شد

استودیو Epic Games در مورد نگرانی‌های کاربران در مورد سیستم جدید Matchmaking بازی Fortnite بیانیه‌ای منتشر کرد.

چندی پیش توسعه دهنده بازی Fortnite یعنی استودیو اپیک گیمز (Epic Games) اعلام کرد که به‌زودی به واسطه یک آپدیت، برخی تغییرات روی سیستم حریف‌یابی (Matchmaking) حالت بتل رویال این بازی اعمال می شود. در آن سو برخی از طرفداران از این موضوع اظهار نگرانی کردند و حال استودیو اپیک گیمز در بیانیه‌ها خود گفتند که پیش از انتشار این آپدیت به طور دقیق این موضوع را بررسی خواهند کرد.

استودیو اپیک با انتشار توییتی گفت:

ما از نگرانی کاربران پیرامون تغییرات در سیستم مچمیکینگ مطلع هستیم. پیش از برداشتن هر قدمی تمامی بازخورد کاربران را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نگرانی‌های مربوطه پس از انتشار پستی در وب‌لاگ اپیک گیمز آغاز شد طوری که سازندگان در یک خط جمله نوشته بودند که در حال کار روی تغییرات در سیستم مچمیکینگ این بازی هستند که بتواند مسابقات بالانس شده بیشتر بر پایه مهارت برای کاربران به ارمغان آورد.

این موضوع نشان‌گر این است که سیستم حریف‌یابی بازی Fortnite از روی مهارت، مسابقاتی را برای بازیکنان برپا می‌کند. از این رو عملکرد این سیستم از سطح مهارت بازیکنان خواهد بود. البته گفتنی است که بسیاری از بازی‌ها از سیستم مچمیکینگ مهارتی برخوردار هستند و این امر یک موضوع جدید و غافل‌گیر کننده نیست. اما در مورد Fortnite، برخی از کاربران از این موضوع ناراحت هستند چرا که بازی احتمال دارد به جای اینکه یک روند ساده و تفریحی را داشته باشد، بیشتر حالت جدی‌ و سخت‌تر به خود بگیرد.

Fortnite

حال سازندگان پیش از گرفتن هر تصمیمی بیان کردند که این موضوع را جدی مورد بررسی قرار می‌دهند و به‌زودی اطلاعاتی از روند کار خود با طرفداران در میان خواهند گذاشت. اگر سیستم مربوطه در بازی Fortnite برپا شود احتمال می‌رود که این بازی تنها بازیکنان مخصوصی را به خود جذب کند. گفتنی است که بازی‌های دیگر و مشابه از دو حالت «جدی» و «تفریحی» برخوردار هستند که به کاربران این اجازه را می‌دهد که هر یک از حالت‌های دلخواه را انتخاب کنند. بنابرین شاید اپیک گیمز چنین سیستمی را در بازی فورتنایت تعبیه کند.

در مورد خبر‌های دیگر، تعداد بازیکنان همزمان بازی Fortnite از مرز ۳.۴ میلیون کاربر عبور کرده است که از رکوردی که بازی PUBG در اوایل سال جاری میلادی کسب کرده است، پیش گرفته است. علاوه بر آن، حالت ۶۰ فریم بر ثانیه برای نسخه پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس این بازی منتشر می‌شود و در دسترس کاربران این کنسول‌ها قرار می‌گیرد.برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Fortnite در زومجی مراجعه کنید..

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Fortnite در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده