نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

نسخه های کنسولی بازی Fortnite میزبان حالت ۶۰ فریم بر ثانیه می‌شوند

سازنده بازی Fortnite اعلام کرد که علاوه بر بهبود سرورهای بازی، حالت ۶۰ فریم بر ثانیه به نسخه‌های کنسولی این بازی اضافه خواهد شد.

حالت بتل رویال بازی Fortnite، در چند هفته اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین طرفداران پیدا کرده است و همین چند روز پیش موفق شد رکورد ۳.۴ میلیون کاربر همزمان را نیز از خود به‌جای بگذارد. با این حال، تعدد بازیکنان باعث شده است که بازی با مشکلات سرور روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی روبه‌رو شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، اپیک گیمز، سازنده بازی، در پستی در وب‌سایت خود در رابطه با این مشکلات صحبت کرده است:

متاسفانه ما نتوانستیم پا به پا با سرعت رشد جامعه گیمرهایمان حرکت کنیم و به دلیل تعداد زیاد بازیکنان در هفته‌های گذشته، سرورهای ما دچار مشکل شده‌اند. در این میان، ما نسخه ۲.۳.۰ بازی را عرضه کردیم که باگ‌های زیادی داشت و هیچ کدام از این اتفاقات قابل قبول نیست. به همین دلیل، ما برنامه‌ریزی خود را عوض کردیم و در حال بالا بردن کیفیت بازی هستیم.

همچنین اپیک گیمز در رابطه با زمان بارگذاری بازی هم صحبت‌هایی کرد و گفت که آنها در حال رفع باگ‌ها و بهبود بازی هستند تا بتوانند تجربه عاری از مشکلی را در اختیار گیمرها قرار دهند. در ادامه، اپیک گیمز مدعی شد که آنها در حال رسیدن به نقطه‌ای هستند که بتوانند کدهای شبکه خود را بهینه کنند و قادر باشند سرور خود را روی ۲۰ هرتز اجرا کنند.

در انتها، Epic Games خبر خوشی را به طرفداران داد. آنها اعلام کردند که در حال عرضه حالت اختیاری ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌ها هستند. این حالت برای کاربران پلی‌استیشن 4، پلی استیشن 4 پرو، ایکس‌باکس وان و ایکس باکس وان ایکس در دسترس قرار خواهد گرفت و این ماه میلادی عرضه خواهد شد:

حالت ۶۰ فریم بر ثانیه بازی، برای هر کنسول بهینه‌سازی شده است. در این حالت، بدون افت کیفیت بصری بازی، نرخ فریم بازی بالاتر می‌رود.

همچنین آنها در غرب ایالات متحده، سرورهای جدیدی قرار داده‌اند و به‌زودی سرورهایی در برزیل برای نسخه ایکس‌باکس بازی قرار داده خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده