// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

تعداد بازیکنان همزمان بازی Fortnite به 3.4 میلیون نفر رسید

تعداد بازیکنان همزمان بازی Fortnite توانست رکورد PUBG را جابجا کند و به رقم فوق‌العاده ۳.۴ میلیون بازیکن برسد.

اگر شما هم از طرفداران بازی Fortnite باشید که هر روز ساعات زیادی را پای آن می‌گذرانید، احتمالا شنبه و یکشنبه هفته اخیر با مشکلات زیادی در ورود به بازی روبه‌رو بوده و زمان زیادی را برای اتصال به سرورهای اپیک گیمز منتظر مانده‌اید. با وجود گذشت چند روز و سکوت تیم سازنده در قبال این ایرادات، به‌تازگی و در جدیدترین اخبار بازی، اپیک گیمز با انتشار یک پست طولانی و دقیق، تمامی مشکلات پیش آمده برای بازیکنان را شرح داده و علل را با جزئیات کامل بیان کرده است. اما چیزی که در این پست بیشتر از این توضیحات توجه ما را به خود جلب می‌کند، خبر جدیدی است که Epic Games از تعداد بازیکنان همزمان بازی Fortnite داده و مدعی شده است که ۳.۴ میلیون نفر به‌صورت همزمان در سرورهای فورت نایت مشغول بازی بوده‌اند.

با وجود اینکه اپیک گیمز ادعا کرده است احتمالا فورت‌نایت بزرگ‌ترین بازی حال حاضر پی سی و کنسول در سطح جهان است، اما به نظر می‌رسد این ادعا با در نظر گرفتن بازیکنان همزمان بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در کنسول ایکس باکس وان، چندان قابل اطمینان نیست. بنابر آمار ارائه شده توسط استیم، بالاترین میزان کاربران آنلاین PUBG در پلتفرم کامپیوتر ۳ میلیون و ۲۳۶ هزار نفر بوده است که تا اینجا می‌شود گفت Fortnite بالاتر از پابجی قرار می‌گیرد، اما اگر فقط ۱۷۰ هزار نفر به‌صورت همزمان روی کنسول ایکس باکس وان مشغول تجربه بازی استودیو بلوهول باشند، رکورد فورت‌نایت همچنان پایین‌تر از پابجی قرار خواهد گرفت.

جدا از اینکه رکورد بیشترین تعداد بازیکنان همزمان در حال حاضر در اختیار کدامیک از این دو غول سبک بتل رویال است، نمی‌توان پیشرفت سریع و فوق‌العاده Fortnite را انکار کرد. اپیک گیمز با تعطیلی سرورهای بازی Paragon نشان داد که قصد دارد بیش از این روی فورت‌نایت کار و سرمایه‌گذاری کند؛ هرچند که این اقدام باعث شد اکثر بازیکنان پاراگون دل خوشی از Epic Games نداشته باشند. بازی Fortnite در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس است و بخش بتل رویال آن نیز به‌صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده