// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳

بازی Warhammer 40000: Dawn of War III دیگر میزبان محتویات جدیدی نخواهد شد

استودیو Relic Games با توجه به عملکرد ضعیف بازی Warhammer 40000: Dawn of War 3 پشتیبانی از آن را متوقف می‌کند تا بتواند روی پروژه‌های دیگر تمرکز کند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment) اعلام کرد که پشتیبانی از بازی Warhammer 40000: Dawn of War III را متوقف خواهد کرد و روی پروژه‌های دیگر تمرکز خواهد کرد. 

در متن بیانیه‌ای که استودیو رلیک برای یوروگیمر فرستاده است، این استودیو عنوان کرد که با اینکه Dawn of War III تعداد بازیکن ثابت خود را داشته، اما نتوانسته است طرفداران بیشتری را به خود جلب کند و از این‌رو فروش کافی برای استودیو رلیک نداشته است. با توجه به این موضوع، سازندگان به پشتیبانی از این بازی ادامه نخواهند داد. این موضوع به معنی آن است که دیگر فرقه جدید یا بسته‌های الحاقی برای بازی منتشر نمی‌شود. گفتنی است که بازی مذکور با سه فرقه Space Marines ،Orcs و Eldar در دسترس کاربران قرار گرفت و طرفداران انتظار داشتند که سازندگان پس از انتشار بازی به واسطه آپدیت‌های مختلف فرقه‌های بیشتری را به آن اضافه کنند که گویا در این امر ناکام شده‌اند.

سازندگان در این باره گفتند:

وقتی یک بازی ضعیف عمل می‌کند باید برنامه‌ها و نقشه‌ها را تغییر داد. با توجه به پایه Dawn of War 3 ما باید به توسعه پروژه‌های بزرگ‌تر فکر کنیم. در حال حاضر در حال گفتگو با سگا و گیمز ورکشاپ هستیم تا بهترین تصمیم‌ها را برای آینده رلیک گیمز بگیریم؛ در حالی که روی پروژه‌های دیگر تمرکز می‌کنیم.

با توجه به بیانیه استودیو رلیک به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان قصد دارند پشتیبانی از بازی را متوقف کنند.

بازی Dawn of War 3 در آوریل ۲۰۱۷ منتشر شد و با المان‌های استراتژی همزمان و موبا در دسترس کاربران قرار گرفت، اما گویا با وجود المان‌های موبا، این بازی در جذب بازیکنان بیشتر موفق عمل نکرده است.

در کنار پروژه دیگری که سازندگان در بیانیه‌های خود از آن خبر دادند، استودیو رلیک در  آن سو، توسعه بازی Age of Empires IV را در برنامه کاری خود دارد که در جریان نمایشگاه گیمز‌کام با انتشار تریلری معرفی شد.

در مطلبی دیگر در زومجی می‌توانید به بررسی بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III از دید سایت‌های معتبر دنیا نگاهی بیندازید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده