نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵

بازی God of War احتمالا آخر فروردین منتشر خواهد شد

اخیرا فروشگاه آمازون یک نسخه کالکتور از بازی God of War لیست و تاریخ انتشار این بازی را هم ۳۱ فروردین ثبت کرده است.

با اینکه تا به امروز تاریخ انتشار رسمی بازی God of War، انحصاری پلی استیشن 4، توسط سونی اعلام نشده اما طی چند وقت اخیر، خرده‌فروشی و سایت‌های مختلفی تاریخ انتشار این بازی را فاش کرده‌اند. اولین بار تاریخ انتشار بازی در صفحه رسمی آن در فروشگاه پلی‌استیشن برای مدتی ثبت شد که البته بلافاصله سونی اقدام به حذف این تاریخ کرد. پس از آن یکی از مدیران سونی، اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی God of War به‌زودی اعلام خواهد شد و در ادامه یک خرده‌فروشی پرتغالی هم اعلام کرد که بازی، در تاریخ ۲ فروردین ۹۷ منتشر خواهد شد.

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، فروشگاه آمازون امروز یک نسخه کالکتور از این بازی را لیست کرده که ۱۳۰ دلار قیمت دارد. این مساله خود عجیب است؟ چرا که چندی پیش فروشگاه گیم‌استاپ یک نسخه کالکتور از بازی با قیمت ۱۴۰ دلار معرفی کرد و باید منتظر ماند و دید که جزییات نسخه کالکتور آمازون چگونه خواهد بود. اما اتفاقی که مهم‌تر از نسخه کالکتور بازی است، اعلام تاریخ انتشار گاد آف وار توسط آمازون است. تاریخ انتشار بازی در این فروشگاه ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۹۷) ثبت شده است که اگر درست باشد، در آخرین روز از اولین فصل سال ۹۷، قادر به تجربه ماجراجویی جدید کریتوس خواهیم بود.

با اینکه تقریبا تمام تاریخ‌های فاش‌شده از بازی از انتشار آن در حوالی فروردین ۹۷ خبر می‌دهند، برای رسمی شدن این موضوع باید منتظر اعلام خود سونی یا استودیو سانتا مونیکا، سازنده بازی باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده