// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

آپدیت جدید بخش بتل رویال بازی Fortnite در دسترس قرار گرفت

کمپانی اپیک گیمز بروز‌رسانی جدیدی برای بخش Battle Royale بازی Fortnite ارائه کرده است که در کنار یک اسلحه جدید، حالت تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند.

در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ بخش Battle Royale به یکی از بازی‌های جدید کمپانی Epic Games یعنی بازی Fortnite اضافه شد. همانطور که از نام این بخش می‌توان برداشت کرد، در سبک بتل رویال بوده و مستقل از بخش اصلی بازی به نام Save the World که به صورت PvE است، عمل می‌کند. کمپانی اپیک گیمز به‌خوبی از بازی Fortnite Battle Royale پشتیبانی می‌کند و آیتم‌ها و حالت‌های محتلفی به آن اضافه می‌کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بروز‌رسانی جدیدی برای این بازی منتشر شده است.

تازه‌ترین آپدیت بازی Fortnite Battle Royale که هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است، حاوی اسلحه جدیدی به نام Silenced Pistol است. آن‌طور که مشخص است این اسلحه یک پیستول مجهز به صدا خفه‌کن است. این اسلحه را می‌توانید از طریق صندوق‌های گنج و Supply Dropها به دست آورید یا در دیگر مکان‌های قرار‌گیری آیتم‌ها از جمله داخل خانه‌ها پیدا کنید. اسلحه مذکور در دو سطح نادر Epic و Legendary در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. تصویر اسلحه Silenced Pistol را در زیر مشاهده می‌کنید:

تصویر اسلحه Silenced Pistol بازی Fortnite Battle Royale

علاوه بر اسلحه Silenced Pistol، جدید‌ترین آپدیت بازی Fortnite Battle Royale حاوی حالت جدیدی به نام Sneaky Silencers است. در این حالت تنها قادر به استفاده از سلاح‌های مجهز به صدا خفه‌کن یعنی Silenced SMG و Silenced Pistol خواهید بود. همچنین در حالت مذکور تله‌ها از دسترس خارج می‌شوند و مقدار آیتم Bush که با استفاده از آن خود را از دید دیگر بازیکنان مخفی می‌کنید، افزایش می‌یابد. حالت Sneaky Silencers که محدودیت زمانی داشته و جایگزین حالت High Explosives می‌شود، از تاریخ ۵ تا ۸ ژانویه (۱۵ تا ۱۸ دی) قابل تجربه خواهد بود.

برخلاف حالت Save the World که تا پیش از عرضه نسخه کامل بازی Fortnite، به صورت دسترسی پیش از موعد تنها در اختیار خریداران Founder’s Pack قرار می‌گیرد، حالت Battle Royale رایگان است و کاربران هر سه پلتفرم PC ،Xbox One و PS4 می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند. همچنین این بازی از کنسول‌های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو پشتیبانی می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده