نویسنده: آرش محمدی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۶

بازی Fortnite Battle Royale از مرز ۸۰۰ هزار کاربر همزمان عبور کرد

حالت Battle Royale بازی Fortnite مرز ۸۰۰ هزار کاربر همزمان را پشت سر گذاشت.

محبوبیت بازی Fortnite Battle Royale که ساخت شرکت اپیک گیمز است، هر روز افزایش پیدا می‌کند. این بازی که شبیه بازی PlayerUnknown's Battlegrounds است، توانسته است مرز ۸۱۱ هزار بازیکن را پشت سر بگذارد. با توجه به افزایش چشم‌گیر تعداد کاربران نسبت به ماه قبل که تعداد کاربران همزمان به ۵۲۵ هزار نفر رسیده بود، مشکلات کوچکی در سمت سرور به وجود آمد، اما اپیک گیمز اعلام کرد که سخت در تلاش است تا همچنان بتوانید بازی را روان و بدون مشکل اجرا کنید.

حالت بتل رویال بازی Fortnite، اوایل مهرماه به صورت رایگان عرضه شد و توانست یک میلیون بازیکن را در زمان عرضه جذب کند و همچنین به رکورد ۳.۷ میلیون کاربر مختلف در یک روز، دست یابد.

مانند بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، بازی Fortnite Battle Royale نیز حدود ۱۰۰ بازیکن را در یک مکان قرار می‌دهد و شما باید بکشید یا کشته شوید تا فقط یک نفر (یا تیم) باقی بماند. تفاوت این بازی با بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در آن است که در این بازی، بازیکنان می‌توانند ساختمان‌های مختلفی بسازند.

طبق آخرین اخبار بازی، امروز آپدیت جدیدی برای بازی Fortnite Battle Royale منتشر خواهد شد. این آپدیت بیشتر روی بهینه‌سازی بازی متمرکز است تا بازی روان و بدون مشکلی را تجربه کنید. علاوه بر این، امکان Mute کردن بازیکنان به بازی اضافه خواهد شد و احتمال به‌دست آوردن آیتم‌ها نیز افزایش خواهد یافت. همچنین در این آپدیت، می‌توانید محدودیت نرخ فریم را در کنسول پلی استیشن 4 بردارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده