نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

اپیک گیمز از مشکل جدید بازیکنان Fortnite آگاه و در پی جبران آن است

کمپانی اپیک گیمز از مشکل از بین رفتن اقلام موجود در Inventory بازیکنان و برخی مشکلات دیگر در بازی Fortnite به‌خوبی آگاه است و برای رفع این مشکلات تلاش می‌کند.

تعدادی از بازیکنان در تاریخ ششم دی‌ماه (۲۷ دسامبر) با یک مشکل جدی در بازی Fortnite مواجه شدند که به دنبال انتشار بروزرسانی جدید این بازی نمایان شد. این مشکل باعث می‌شود که بازیکنان کل موجودی اینونتوری خود را از دست بدهند یا V-Buckهای خریداری‌شده را دریافت نکنند.

اگر شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید خبرهای خوبی برایتان داریم؛ زیرا مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Epic Games برای جبران این خسارت جوایز زیادی را نظیر آیتم‌ها، V-Bucks و موارد دیگر برای بازیکنان در نظر گرفته است. سازندگان بازی در حال حاضر روی این مشکل کار می‌کنند و به‌زودی آن را با انتشار یک بروزرسانی مرتفع خواهند ساخت. علاوه بر این، به آن دسته از بازیکنانی که موفق به دریافت V-Buckهای خریداری‌شده نشده‌اند نیز مقداری برابر یا حتی بیشتر از آن تعلق خواهد گرفت.

همچنین توسعه‌دهندگان بازی می‌خواهند یک بازیابی اضافی برای بازگرداندن آیتم‌های از دست رفته بازیکنان در آینده انجام دهند، اما زمان دقیق آن مشخص نیست و تنها دارن ساگ، مدیر نوآوری بازی در این‌باره گفته است که «این کار را انجام خواهیم داد».

در حال حاضر بازی Fortnite یکی از محبوب‌ترین روش‌های تجربه سبک بتل رویال به صورت رایگان (Free to Play) است و یک رقیب ارزشمند برای بازی PlayerUnknown's Battlegrounds محسوب می‌شود. چندی قبل کمپانی اپیک گیمز در حاشیه مراسم The Game Awards 2017 حالت ۵۰ در ۵۰ را با انتشار یک تریلر جدید معرفی کرد و اظهار داشت که در این حالت ۱۰۰ بازیکن در قالب دو تیم ۵۰ نفره با یکدیگر مبارزه می‌کنند. این بازی هم‌اکنون به صورت Early Access در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده