نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

سازنده سری بازی Yakuza سورپرایزهای ویژه ای برای سال 2018 دارد

توشیهیرو ناگوشی، سازنده‌ی افسانه‌ای مجموعه بازی‌های یاکوزا، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که در سال ۲۰۱۸ خبرهای خوشی را برای طرفداران خواهد داشت.

سال ۲۰۱۷ را می‌توان سال بسیار خوبی برای کمپانی سگا دانست؛ زیرا این کمپانی در طول این سال بازی‌های جذاب و جدیدی را معرفی کرد و یقینا این پایان کار سگا نیست و آنها به این روند موفقیت‌آمیز ادامه خواهند داد. در جدیدترین اخبار بازی، توشیهیرو ناگوشی، سازنده‌ی سری بازی‌های یاکوزا و مدیر ارشد نوآوری سگا در مصاحبه خود با وب‌سایت ژاپنی فورگیمر اعلام کرده است که تمرکز اصلی کمپانی سگا در سال ۲۰۱۸ روی انتشار بازی‌هایی خواهد بود که تا به امروز معرفی شده‌اند، ولی هنوز چیز‌هایی برای معرفی وجود دارد و طرفداران در سال جدید باید منتظر شگفتی‌های بیشتری باشند.

همچنین هیرویوکی ساکاموتو، کارگردان بازی Yakuza Kiwami 2 اظهار داشت که یک پروژه با اسم رمز Shin Ryu Ga Gotoku (بازی یاکوزا جدید) در حال توسعه است، ولی هنوز زمان رونمایی از آن مشخص نیست.

در حال حاضر همه‌ی ما می‌دانیم که بازی جدید یاکوزا یک دنباله برای این مجموعه خواهد بود و دارای یک شخصیت اصلی جدید با نام کاسوگا ایچیبان با بازی کازوهیرو ناکاتانی است که کار خود را با بازی Yakuza Online آغاز می‌کند. چندی قبل کمپانی سگا بازی جدید Yakuza Online را معرفی کرد و اظهار داشت که این بازی پس از وقایع بازی Yakuza 6 رخ می‌دهد و داستان شخصیتی را روایت می‌کند که پس از ۱۷ سال زندانی بودن آزاد شده و در اندیشه مبارزه با گروه Omi Alliance است. جزئیات زیادی از این بازی منتشر نشده است و قرار است که این بازی در سال ۲۰۱۸ به صورت رایگان برای کامپیوتر و موبایل منتشر شود.

با همه‌ی این تفاسیر ممکن است که سورپرایزهای اشاره‌شده توسط ناگوشی به مجموعه بازی‌های یاکوزا مربوط نباشد؛ زیرا او به طور کلی نقش مدیر ارشد نوآوری سگا را بر عهده دارد. کمپانی سگا در سال ۲۰۱۷ با معرفی بازی‌هایی نظیر بازی Hokuto Ga Gotoku و بازی Valkyria Chronicles 4 باعث شگفتی هواداران شد و بعید نیست که در سال جدید نیز این مسیر را ادامه دهد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده