نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Yakuza Online برای کامپیوتر و موبایل معرفی شد

سگا بازی جدید Yakuza Online را معرفی کرده که به صورت رایگان برای پی‌سی و موبایل در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. 

طی چند روز اخیر، خبر‌های زیادی از مجموعه یاکوزا منتشر شده است که معرفی نسخه بازسازی‌شده قسمت دوم با نام Yakuza 2: Kiwami یکی از آن‌ها بود. حال در خبری دیگر، سگا بازی Yakuza Online را معرفی کرده است که سال ۲۰۱۸ به صورت رایگان برای کامپیوتر و موبایل منتشر خواهد شد. داستان Yakuza Online پس از وقایع بازی Yakuza 6 رخ می‌دهد و شخصیت اصلی بازی هم ایچیبان کاسوگا خواهد بود؛ شخصیتی که پس از ۱۷ سال زندانی بودن آزاد شده و در اندیشه مبارزه با گروه Omi Alliance است. 

با اینکه سازندگان هیچ اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی منتشر نکرده‌اند، اما توضیحات زیادی در مورد شخصیت اصلی بازی داده‌اند. بر این اساس ایچیبان کاسوگا در کودکی توسط والدینش طرد شده و پس از آن زنی که صاحب یک فروشگاه است، سرپرستی او را برعهده گرفته است. یک روز وی توسط مردی از گروه یاکوزای Aragawa نجات پیدا کرده و پس از آن به این گروه پیوسته است که البته این تصمیم وی، اعتراض اطرافیانش را در پی داشته است. کاسوگا در سال ۲۰۰۱ برای جرمی که مرتکب شده زندانی شده و حال پس از ۱۷ سال، آزاده شده است. 

تنها جزییات دیگری که فعلا از بازی منتشر شده، پشتیبانی آن از پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و هنوز نمی‌دانیم که Yakuza Online چه سبکی خواهد داشت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده