// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

رویداد جدید High Explosives بازی Fortnite: Battle Royale آغاز شد

حالت ‌Battle Royale بازی Fortnie به‌تازگی میزبان رویداد جدید High Explosives شده است که تنها سلاح‌های انفجاری در آن قابل استفاده است.

مطابق وعده پیشین استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، رویداد جدید High Explosives بخش بتل رویال بازی Fortnie هم‌اکنون در دسترس قرار دارد. کاربران در این رویداد در حالی که به تجربه نقشه ۱۰۰ نفری می‌پردازند، باید تنها از نارنجک، سلاح نارنجک‌انداز و موشک‌انداز برای پیش بردن بازی استفاده کنند.

گفتنی است که حالت ۵۰ در مقابل ۵۰ از رویداد High Explosives حذف شده است، اما باز با این حال احتمال دارد که توسعه‌دهندگان در استودیو اپیک‌گیمز در آینده دوباره آن را به بازی برگردانند. البته حالت یاد شده می‌تواند روند لذت‌بخشی داشته باشد؛ چرا که وجود مواد منفجره به‌تنهایی می‌تواند روند ساخت‌و‌ساز را دشوار و چالش‌برانگیز کند.

رویداد جدید High Explosives هم‌اکنون در دسترس کاربران بازی Fortnite قرار گرفته است و این رویداد تا ۲ ژانویه (۱۲ دی‌ماه) ادامه می‌یابد. گفتنی است که سازندگان پس از انتشار این بازی تا به امروز با انتشار محتویات جدید همچون آپدیت دی ماه، فصل دوم حالت Battle Royale و غیره به پشتیبانی از Fortnite ادامه داده‌اند.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Fortnite باید بدانید که تعداد بازیکنان آن از مرز ۲۰ میلیون نفر عبور کرده است و در آماری دیگر توانسته ۸۰۰ هزار کاربر را به طور همزمان به تجربه بازی ترغیب کند. اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید با تماشا کردن تریلر زیر (که قبلا منتشر شده) از محتویات آن تا حدودی باخبر شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و High Explosives جدید آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده