نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴

آپدیت جدید بازی Fortnite به مناسبت تعطیلات سال نو منتشر شد

کمپانی اپیک گیمز یک بروزرسانی تازه به مناسبت تعطیلات سال نو برای بازی Fortnite منتشر کرد که یک رویداد محدود را به همراه یک آیتم جدید به بازی اضافه می‌کند.

بازی Fortnite ثابت کرد که یک رقیب ارزشمند برای بازی Player Unknown Battlegrounds و یک گزینه‌ی مناسب برای کسانی است که بازی‌های رایگان (Free to Play) را به سایر بازی‌ها ترجیح می‌دهند. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اپیک گیمز به مناسبت تعطیلات سال نو یک بروزرسانی جدید برای بازی Fortnite منتشر کرده است که یک آیتم جدید و یک رویداد محدود را به همراه می‌آورد.

آیتم جدید با نام بوگی بمب شناخته می‌شود و در واقع همانند یک نارنجک معمولی عمل می‌کند؛ با این تفاوت که به جای به‌وجود آوردن مرگ و تخریب، مخالفان را در یک انفجار «خیره‌کننده» قرار می‌دهد و آنها را وادار به رقص می‌کند. بازیکنانی که تحت تاثیر این نارنجک قرار می‌گیرند، نمی‌توانند کارهایی نظیر ساخت‌و‌ساز، تیراندازی و استفاده از وسایل و آیتم‌ها را انجام دهند.

Fortnite

علاوه بر این، در این بروزرسانی یک حالت محدود در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که در آن انفجار‌های بزرگی رخ می‌دهد. در این حالت تنها سلاح‌هایی نظیر پرتاب‌کننده‌های گلوله‌های برف، پرتاب‌کننده‌های موشک و انواع نارنجک‌ها در دسترس است.

کمپانی اپیک گیمز در حاشیه مراسم The Game Awards 2017 حالت ۵۰ در ۵۰ را با انتشار یک تریلر جدید معرفی کرد و اظهار داشت که این حالت به صورت رسمی از تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) در دسترس قرار می‌گیرد و در آن ۱۰۰ بازیکن در قالب دو تیم ۵۰ نفره با یکدیگر مبارزه می‌کنند. بازی Fortnite در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است و بازیکنانی که این بازی را در اختیار دارند، می‌توانند از حالا به تجربه‌ی محتوای بروزرسانی جدید بازی اقدام کنند. فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده