نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

تاریخ انتشار Super Meat Boy برای نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیوی تیم میت (Team Meat) بازی زیبای Super Meat Boy را کمتر از یک ماه دیگر برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌کند.

سازندگان بازی پلتفرمر دوبعدی Super Meat Boy بالاخره تاریخ انتشار این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ را مشخص کردند. بر اساس پستی که استودیوی تیم میت در توییترش منتشر کرده، صاحبان سوییچ می‌توانند اوایل سال آینده میلادی یعنی در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی‌ماه) Super Meat Boy را تجربه کنند. ظاهرا یک حالت مسابقه‌ای جدید هم به این نسخه از بازی اضافه شده که در نسخه‌های قبلی شاهد آن نبودیم.

چند ماه پیش بود که اعلام شد Super Meat Boy برای کنسول سوییچ منتشر خواهد شد؛ تیم میت ابتدا گفته بود که نسخه دیجیتالی بازی را تا اواخر سال ۲۰۱۷ روی سوییچ عرضه می‌کند و نسخه فیزیکی را در سال ۲۰۱۸ در اختیار سوییچ‌داران می‌گذارد. به هر ترتیب حالا می‌دانیم که تا کمتر از یک ماه دیگر می‌توانیم این بازی جذاب و البته سخت را روی کنسول جدید نینتندو تجربه کنیم. البته فراموش نکنید که دنباله این مجموعه با نام Super Meat Boy Forever نیز قبلا معرفی شده و اتفاقا قرار است زودتر از هر پلتفرم دیگری روی نینتندو سوییچ عرضه شود. سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که این نسخه از گیم‌پلی سریع‌تر همراه با ویژگی‌های جدید بهره می‌برد و حتی نسبت به نسخه قبلی، چالش‌های دیوانه‌وارتری را ارائه می‌کند. همان‌طور که گفتیم Super Meat Boy Forever در سال ۲۰۱۸ میلادی ابتدا برای کنسول سوییچ منتشر می‌شود و بازیکنان پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی نیز می‌توانند مدتی بعد آن را تجربه کنند. نسخه موبایلی این بازی هم برای هر دو پلتفرم آیفون و اندروید عرضه خواهد شد.

اگر قبلا Super Meat Boy را تجربه نکرده‌اید هشدار می‌دهیم که باید با احتیاط به آن نزدیک شوید؛ این بازی همان‌قدر که سخت و چالش‌برانگیز است، به‌شدت معتادتان خواهد کرد. در نسخه اصلی که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، بیش از ۳۰۰ مرحله وجود داشت که به فصل‌های مختلف تقسیم می‌شدند و هر کدام به لحاظ حال و هوا، موانع محیطی و دشمنان، با دیگری متفاوت بودند. بازی هدایت «بچه گوشت» (Meat Boy) را به عهده‌ بازیکنان می‌گذاشت و با بی‌رحمی تمام، انتظار داشت که مراحل دشوارش را پشت سر بگذارند و «دختر باند زخمی» (Bandage Girl) را از چنگ «دکتر جنین» (Dr. Fetus) نجات بدهند.

Super Meat Boy در حال حاضر روی تعداد زیادی از پلتفرم‌های بازی از جمله رایانه‌های شخصی، ایکس باکس 360، پلی‌استیشن 4، پلی استیشن ویتا و Wii U در دسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده