// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

تاریخ انتشار بازی Super Meat Boy روی نینتندو سوییچ مشخص شد

تیم سازنده بازی Super Meat Boy در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که این بازی تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی روانه بازار خواهد شد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، به تازگی استودیو تیم میت (Team Meat)، سازنده و ناشر بازی Super Meat Boy، از طریق حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که نسخه نینتندو سوییچ این بازی در دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی عرضه خواهد شد.

همچنین تاریخ انتشار این دو نسخه نیز اعلام شده است. در واقع شخصی از حساب کاربری تیم سازنده در توییتر پرسیده بود که آیا بازی Super Meat Boy برای نینتندو سوییچ قبل از بازی Super Meat Boy Forever عرضه خواهد شد یا نه که تیم سازنده در پاسخ نوشت:

بله. نسخه دیجیتالی بازی Super Meat Boy در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و نسخه فیزیکی، احتمالا در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.

با توجه به این نکته، کاربران نینتندو سوییچ، می‌توانند انتظار داشته باشند که تا پایان سال جاری میلادی، این بازی محبوب و چالش برانگیز را روی کنسول مورد علاقه‌ خود تجربه کنند. از طرفی اگر اهل خرید بازی‌های دیجیتالی نیستید و بازی‌های خود را به صورت فیزیکی تهیه می‌کنید، باید تا تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۸ منتظر بمانید.

با تمام این تفاسیر موردی که شدیدا برای طرفداران این سری مهم است، تاریخ انتشار دقیق دنباله این بازی یا همان بازی Super Meat Boy Forever محسوب می‌شود. جایی که تغییراتی در کنترل بازی داده شده و حال حرکات شما تنها به سر خوردن، پریدن و ضربه زدن به دشمنان خلاصه می‌شود. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر، می‌توانید به خبر معرفی این بازی در زومجی مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده