// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

عرضه بازی Super Meat Boy برای کنسول نینتندو سوییچ

با توجه به صحبت‌های سازنده‌ی Super Meat Boy، قرار است به‌زودی این بازی پلتفرمر کلاسیک برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

همان‌طور که می‌دانید Super Meat Boy یک بازی در سبک پلتفرمر‌های کلاسیک است و در گذشته برای بیشتر پلتفرم‌ها عرضه شده است. حتی نسخه‌ای از بازی با نام Super Meat Boy Forever برای گوشی‌های موبایل نیز طراحی شده است که البته با نسخه‌ی اصلی تفاوت‌های زیادی دارد. حال، در جدیدترین اخبار بازی، سازنده‌ی بازی Super Meat Boy با انتشار عکسی در اکانت توییترش، عرضه‌ی این بازی را رو کنسول نینتندو سوییچ تایید کرد. عکسی که استودیوی Team Meat منتشر کرده را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Super Meat Boy روی نینتندو سوییچ

همچنین در ادامه از Team Meat سوال شد که نسخه‌ی موبایل یا نسخه‌ی اصلی Super Meat Boy روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و آن‌ها تایید کردند که صاحبان نینتندو سوییچ می‌توانند منتظر نسخه‌ی اصلی باشند.

بسیاری انتظار معرفی Super Meat Boy برای نینتندو سوییچ را داشتند؛ چرا که یکی از افراد بلندپایه‌ی Team Meat و کارگردان بازی The Binding of Isaac، ادموند مک میلن، TBOI را نیز قبلا برای نینتندو سوییچ عرضه کرده بود. همچنین ساخته جدید مک میلن هم با نام بازی The End is Nigh برای عرضه روی نینتندو سوییچ تایید شده است.

بازی Super Meat Boy قبل از دریافت نسخه‌های پی سی، مک، لینوکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا و نینتندو Wii U، در سال ۲۰۱۰ برای ایکس باکس 360 عرضه شده بود.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده