نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Psychonauts 2 در سال ۲۰۱۸ منتشر نخواهد شد

سازندگان بازی Psychonauts 2 در استودیو دابل فاین اعلام کردند که این اثر برای انتشار در سال ۲۰۱۸ آماده نخواهد شد.

Psychonauts 2 پروژه جدید استودیو دابل فاین است که پیش از این، قرار بود در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ منتشر شود. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Double Fine اعلام کرده که این بازی پلتفرمر برای سال ۲۰۱۸ آماده نخواهد شد و طرفداران نباید منتظر آن باشند.

تیم شیفر و زک مک‌کلندون، سازندگان بازی، اعلام کردند که Psychonauts 2 از امروز وارد فاز تولید اصلی شده است. این بازی پیش از این مراحل پیش از تولیدش را سپری می‌کرد و از این پس هم پنج تیم مختلف در استودیو روی پنج ویژگی مختلف بازی کار خواهند کرد تا در نهایت Psychonauts 2 آماده انتشار شود. مک‌کلندون همچنین در بخشی از صحبت‌های خود اعلام کرده که می‌داند بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر نخواهد شد اما این بدین معنی نیست که تیم سازنده هنوز برنامه دقیقی برای تاریخ انتشار بازی ندارد بلکه آن‌ها فعلا ترجیح می‌دهند که اطلاعاتی در این مورد ارائه ندهند.

بازی Psychonauts 2 قرار است برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر‌های ویندوز، مک و لینوکس منتشر شود. چندی پیش بود که کمپانی Starbreeze به عنوان ناشر بازی معرفی شد و همچنین سازندگان بازی برای انتشار این اثر روی سوییچ هم ابراز علاقه کرده‌اند که البته هنوز این مساله نهایی نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده