نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

فروش بازی Cuphead از مرز دو میلیون نسخه عبور کرد

طبق اعلام سازندگان Cuphead، این بازی مستقل توانسته بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته باشد.

بازی Cuphead پس از پشت سر گذاشتن فرایند ساختی پر فراز و نشیب، چندی پیش منتشر شد و مورد استقبال نیز قرار گرفت. این بازی پس از مدت کوتاهی به مرز فروش یک میلیون نسخه رسید و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر در استودیو MDHR، اعلام کرده‌اند که فروش Cuphead از مرز دو میلیون نسخه نیز عبور کرده است.

سازندگان بازی با انتشار متنی اعلام کردند که این میزان فروش، بسیار فراتر از انتظارات اولیه آن‌ها بوده است:

ما حتی در عجیب‌ترین رویاهایمان هم تصور نمی‌کردیم که طرفداران چنین استقبالی از شخصیت‌های کوچک و دیوانه ما داشته باشند و به دلیل چنین استقبالی از همه شما تشکر می‌کنیم.

با اینکه سازندگان از فروش دو میلیون نسخه‌ای بازی خبر داده‌اند، اما اعلام نکرده‌اند که کاپهد روی کدام پلتفرم موفق‌تر بوده و فروش بیش‌تری داشته است. همچنین حال که استقبال بسیار خوبی از این بازی صورت گرفته، می‌توان انتظار داشت که تیم سازنده به ساخت دنباله‌ای برای آن هم تشویق شود.

Cuphead بدون شک یکی از بازی‌های موفق سال ۲۰۱۷ بود که در بررسی زومجی نیز نمره خیلی خوب ۹ را دریافت کرد و خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

در رابطه با Cuphead نیاز به زدن حرف‌های اضافه نیست. اگر دل‌تان یک پلتفرمر معرکه با تصویرسازی‌هایی دوست‌داشتنی و فضاسازی مثال‌زدنی می‌خواهد که در خلال دقایقش باید با یک مشت باس عجیب و غریب بجنگید و دنیایی تیر جادویی شلیک کنید، این اثر خواستنی و شدیدا سخت را به هیچ عنوان از دست ندهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده