نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

فروش بازی Cuphead در استیم از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

بازی Cuphead، ساخته‌ی استودیوی MDHR با استقبال بسیار خوب کاربران استیم همراه شده است و به موفقیت خود ادامه می‌دهد.

بازی استودیوی MDHR که در سبک Run and Gun کلاسیک ساخته شده و با نام Cuphead شناخته می‌شود، توانسته تا کنون در استیم یک میلیون نسخه بفروشد. لازم به ذکر است که به صورت کلی فروش بازی بیش از این میزان است. چرا که این بازی برای پلتفرم ایکس باکس وان نیز عرضه شده است. استودیوی MDHR در ماه اکتبر امسال (مهر-آبان) اعلام کرد که فروش بازی از یک میلیون نسخه عبور کرده است.

متاسفانه استودیوی MDHR هنوز فروش هر پلتفرم را به صورت جداگانه مشخص نکرده ام حدس و گمان‌ها از این حکایت دارند که فروش بازی روی پی سی اندکی بهتر از ایکس باکس وان بوده است. پیش‌تر در ماه اکتبر، فروش بازی چیزی نزدیک به ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار نسخه در استیم بود. بر همین اساس می‌توان گفت پلتفرم پی سی حدودا چیزی معادل ۶۰ درصد از بازار بازی را در اختیار دارد.

کاپ‌هد یک بازی دو بعدی است که روی مبارزه با باس‌ها تاکید فراوانی دارد. در این بازی شما در نقش کاپ‌هد (و یا ماگ‌من بر اساس این که در حالت تک نفره و یا دو نفره بازی کنید) به دنیا‌های عجیب و غریب مختلفی سفر خواهید کرد و اسلحه‌های مختلف و قدرت‌های جدید به دست خواهید آورد. در حالی که تلاش می‌کنید بدهی خود را به شیطان بپردازید، در سفر پر خطر خود رمز و رازهای بسیار زیادی را کشف خواهید کرد.

کاپ‌هد یکی از آن بازی‌های خوش شانسی است که توانسته در سال ۲۰۱۷ از فروش یک میلیون نسخه‌ای عبور کند. این بازی مستقل Run and Gun توانسته بازی‌های بزرگی همچون Divinity: Original Sin 2، Black Desert: Online و Ghost Recon: Wildlands را پشت سر بگذارد.

این بازی هم اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر و Xbox One در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید بررسی این بازی را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Dsogaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده