نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

سرورهای نسخه پی سی PUBG پیش از انتشار بازی ریست شدند

استودیو بلوهول از پاک شدن جدول امتیازات جهانی نسخه پی‌سی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds پیش از عرضه رسمی بازی خبر داد.

نسخه پی سی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds امروز در تاریخ بیست و نهم آذر (۲۰ دسامبر) از حالت دسترسی پیش از موعد خارج و نسخه نهایی آن به همراه برخی ویژگی‌های جدید منتشر می‌شود و حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو بلوهول از برنامه‌ی خود برای پاک کردن جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) در نسخه کامپیوتر بازی خبر داده است.

جدول امتیازات جهانی نسخه پی‌سی بازی در ساعت ۵:۳۰ چهارشنبه، بیست و نهم آذر پاک شدند و به‌زودی فصل جدید بازی با انتشار نسخه 1.0 در دسترس قرار می‌گیرد. از میان ویژگی‌های جدید نسخه 1.0 بازی می‌توان به قابلیت بالا رفتن و پرش از موانع اشاره کرد که با توجه به اعلام خود Playerunknown یعنی برندن گرین، این قابلیت روند بازی را «به‌شدت» تغییر می‌دهد. همچنین از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به نقشه‌ی جدید و بیابانی بازی یعنی Miramar اشاره کرد که برخلاف نقشه فعلی، بازیکنان را به مناطق صنعتی، شهرهای ساحلی و بیابان‌های گرم و خشک می‌برد و در حال حاضر در سرورهای آزمایشی بازی می‌توان به تجربه آن پرداخت.

هفته گذشته بازی PlayerUnknown's Battlegrounds از طریق سرویس Xbox Game Preview برای ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت و با استقبال بی‌نظیر بازیکنان روبه‌رو شد؛ به طوری که در طی ۴۸ ساعت اول عرضه بیش از یک میلیون بازیکن آن را تجربه کردند. از سوی دیگر انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۸  شاهد انتشار نسخه کامل بازی و نقشه بیابانی جدید در ایکس‌باکس وان باشیم. این بازی اخیرا سرورهای اقیانوسیه را برای کاربران ایکس‌باکس وان اضافه کرده است که خبری خوبی برای بازیکنان استرالیا و نیوزیلند به شمار می‌آید.

مدتی قبل سازندگان بازی تایید کردند که آیتم‌های بیشتری به لوت باکس‌ها برای شخصی‌سازی ظاهری کاراکترها به بازی اضافه خواهند شد. در جریان مراسم The Game Awards 2017 نیز تریلر جدیدی از نقشه صحرایی بازی به نمایش درآمد. شما می‌توانید اخبار مرتبط با این بازی را از طریق صفحه اختصاصی آن در وب‌سایت زومجی دنبال کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده