// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds روی ایکس باکس وان منتشر شد

کمپانی مایکروسافت با انتشار تریلر جدیدی از بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds خبر از انتشار آن روی ایکس‌باکس وان داد.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds بدون شک یکی از پدیده‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی و محبوب‌ترین بازی حال حاضر این صنعت است. این بازی که همچنان در حالت دسترسی پیش از موعد قرار دارد، میلیون‌ها کاربر پی سی را شیفته خود کرده و رکورد‌های مختلفی از جمله تعداد بازیکنان همزمان، را ثبت کرده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، از امروز کاربران کنسول Xbox One نیز می‌توانند بازی PUBG را تجربه کنند.

به همین مناسب کمپانی مایکروسافت، به‌عنوان ناشر بازی روی پلتفرم مذکور، تریلر جدیدی از آن را منتشر کرده است که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

اخبار مربوط به نسخه ایکس باکس وان بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds تنها به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود؛ زیرا اوایل هفته جاری کمپانی Microsoft راهنمای کلید‌های این نسخه را در قالب ۶ تصویر منتشر کرد که در زیر قابل مشاهده هستند:

راهنمای کلیدهای نسخه ایکس باکس وان بازی PUBG

راهنمای کلیدهای نسخه ایکس باکس وان بازی PUBG

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین) در قالب نسخه Early Access روی فروشگاه Steam عرضه شد. این بازی که در سبک Battle Royale و با استفاده از موتور آنریل انجین 4 ساخته شده، تا سقف ۱۰۰ بازیکن را در یک نقشه رایگان قرار می‌دهد و آخرین بازیکن باقی‌مانده پیروز میدان خواهد بود. هر دو نسخه پی‌سی و ایکس‌باکس وان این بازی توسط شرکت PUBG Corp که زیر مجموعه استودیو بلوهول است، ساخته شده‌اند. با این حال این شرکت وظیفه انتشار نسخه پی‌سی و کمپانی مایکروسافت مسئولیت عرضه نسخه ایکس‌باکس وان را بر عهده داشته‌اند و کمپانی تنسنت حق انتشار بازی مذکور در کشور چین و بازی‌ موبایل آن را در اختیار دارد.

بازی PUBG هم‌اکنون با قیمت ۳۰ دلار از طریق فروشگاه‌های استیم و ایکس باکس استور قابل خرید است. با وجود اینکه نسخه کامل بازی مذکور در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) روی پی‌سی عرضه می‌شود، تاریخ به اتمام رسیدن مراحل ساخت بازی و انتشار نسخه کامل آن روی کنسول ایکس‌باکس وان اعلام نشده است. پیش از این در خبر‌های جداگانه‌ای اعلام شد که بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds روی کنسول ایکس باکس وان حجمی معادل با ۵.۲۴ گیگابایت دارد و در کنار نسخه دیجیتالی، نسخه فیزیکی این بازی برای کنسول مذکور نیز منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده