نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

نسخه فیزیکی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای ایکس باکس وان منتشر خواهد شد

طبق اعلام استودیو بلوهول، سازنده بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، نسخه فیزیکی این بازی نیز در کنار نسخه دیجیتالی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

دیگر به عرضه بازی موفق و پرطرفدار PlayerUnknown’s Battlegrounds، محصول استودیو بلوهول (Bluehole) برای کنسول ایکس باکس وان زمان زیادی باقی نمانده و حالا طبق آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد هم‌زمان با انتشار نسخه دیجیتالی بازی، قرار است شاهد عرضه نسخه فیزیکی این بازی نیز برای کنسول ایکس‌باکس وان باشیم.

برندن گرین، سازنده بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به‌تازگی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN‌ درباره عرضه بازی خود برای کنسول ایکس‌باکس وان گفته:

دیدن بازی‌ای که خودم ساختم در قفسه مغازه‌ها خیلی لذت‌بخش است. مطمئناً چهار سال پیش حتی فکرش را هم نمی‌کردم. احتمالاً بازیکن‌های پی‌سی هم با من موافق هستند که عرضه نسخه فیزیکی این بازی برای کامپیوتر هم می‌تواند اتفاق جالبی باشد. شاید در آینده این اتفاق بیفتد، اما در حال حاضر نسخه فیزیکی بازی تنها قرار است برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شود.

به این ترتیب اگر شما هم قصد تهیه بازی PUGB را داشتید اما بین تجربه این بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان یا پی سی مردد بودید، شاید خبر عرضه نسخه فیزیکی بازی برای کنسول‌ ایکس‌باکس وان بتواند تاثیر زیادی در تصمیم‌گیری شما داشته باشد. 


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده