// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

همکاری Capcom و Red Bull برای تولید نوشابه با طرح Street Fighter V

همکاری Capcom و Red Bull برای تولید قوطی‌های نوشیدنی انرژی‌زا با طرح Street Fighter V که شامل پوسته‌هایی برای کاراکتر‌های آن می‌شود، آغاز شد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام از آغاز همکاری خود با Red Bull در زمینه بازی مبارزه‌ای خود یعنی Street Fighter V خبر داد. کپکام و ردبول قصد دارند با همکاری یکدیگر قوطی‌هایی از نوشابه انرژی زا ردبول را با محوریت بازی SFV تولید کنند که شامل شماره سریال می‌شود. مصرف‌کنندگان می‌توانند با وارد کردن شماره یاد شده در صفحه بازی SFV در وب‌سایت رسمی ردبول یکی از ۱۶ پوسته (اسکین) مختلف را که با توجه به نشان یا رنگ‌ ردبول طراحی شده است، انتخاب کنند.

گفتنی است که شماره‌های یاد شده تنها با نسخه کنسولی این بازی روی پلی‌ استیشن 4 سازگاری دارد؛ طوری که با خریداری قوطی و وارد کردن شماره در سایت مذکور، به کاربران یک کد PSN تعلق می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانند یکی از پوشش‌های یاد شده را از آن خود کنند. در صورتی که کاربران بخواهند هر ۱۶ اسکین را در اختیار داشته باشند باید ۱۶ قوطی ردبودل را خریداری و نوش جان کنند.

در ادامه می‌توانید به برخی از اسکین‌های ردبول بازی Street Fighter V نگاهی بیندازید.
 Street  fighter v

در خبر‌های اخیر مربوط به بازی Street Fighter V، چندی پیش در جریان مسابقات Red Bull Battlegrounds اعلام شد که قرار است V-Trigger جدیدی به همراه نسخه Arcade Edition به این بازی اضافه شود. بازی Street Fighter V: Arcade Edition در مهرماه گذشته معرفی شد و قرار است در تاریخ ۲۶ دی (۱۶ ژانویه ۲۰۱۸) برای پی سی و PS4 منتشر شود. کاربرانی که نسخه اصلی بازی را در اختیار ندارند و قصد خریداری کردن آن را دارند می‌توانند بسته الحاقی یاد شده را که شامل تمامی کاراکتر‌های فصل اول و دوم این بازی می‌شود با قیمت ۳۹.۹۹ دلار خریداری کنند. یکی از محتوای اصلی این اکسپنشن حالت معروف Arcade Mode است که در کنار بخش Extra Battle به این بازی اضافه می‌شود.

بازی Street Fighter V در بررسی زومجی توانست نمره ۷ را دریافت کند که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده